Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det går jo ikke an å planlegge en 8-0 seier da! Se på hvordan målene til f.eks. Babel kom - hvordan kan de ha vært planlagt. I så fall må de ha tenkt at når nr 8 var i boks, må vi slutte å angripe. Men de fortsatte jo å produsere store sjanser, og bare tilfeldigheter gjorde at det endte 8-0. Kunne like gjerne blitt 6-0 eller 10-0.

Hvis Liverpool skulle betalt Besiktas for å slippe inn så mange mål, har de egentlig betalt for at Besiktas skal fikse kampen. Slik NRK framstilte det, var det Liverpool som ble etterforsket for juks - ikke Besiktas, men begge lagene ville jo i så tilfelle vært skyldige.

Utrolig deilig å se at vi har scoret mer enn United og Chelsea, og ligger kun tre mål bak Gunners. Med en kamp mindre spilt.

Bare synd at kampene er fikset da... :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter utalelsen fra NRK Nyheter kl 21 i kveld så boikoter eg den tv kanalen!

Dere kan lese under hva som er sakens kjerne! Selv om mange andre sikkert har lest det!!

Under Dagsrevyen klokken 21.00 i kveld presterte NRKs nyhetsanker å hevde at Liverpool er under lupen for kampfiksing. Denne feilaktige og injurierende påstanden ble servert av Karen Marie Ellefsen, som vel sørget for at mange satte kransekaka i halsen med følgende ord:

- UEFA etterforsker Liverpool for kampfiksing etter storseieren mot tyrkiske Besiktas i mesterligaen.

Dette reagerte jeg på, samme med P4 nyhetene, de sa det vel ikke så direkte, men de understreket på ingen måte det faktum at Liverpool ikke var mistenkt.

Lenke til kommentar

Nå har imidlertid NRK gått ut og lagt seg flate etter uttalelsene. Det var en grov beskyldning som ikke stemte i det hele tatt, men etter mitt syn kan de ikke gjøre mer enn å bare beklage og garantere at det ikke gjentar seg.

NRK er og har alltid vært en seriøs nyhetskanal, så jeg tror ikke dette vil gjenta seg. Noen ting må man bare legge bak seg og glemme, spesielt når de også har beklaget seg.

Lenke til kommentar
Utrolig deilig å se at vi har scoret mer enn United og Chelsea, og ligger kun tre mål bak Gunners. Med en kamp mindre spilt.

Kult. Dere har møtt Besiktas og Derby (14 mål) det har ikke vi.

Det vet jeg vel. Men dere møter hvertfall Derby til helga. Tror også vi har scoret mer enn dere i ligaen. Der har vi og en kamp til gode.

Lenke til kommentar
Fint at en kanal går ut Med en unnskyldning !!!

Creeds til NRK!

Alle gjør sikkert feil, men ikke alle er voksne nok til å beklage seg etter at man har tråkket i salaten. Har NRK beklaget feiltrinnet nå, så er det meget positivt, og da bør saken være ute av verden.

Det er kommet en beklagelse på Liverpool.no..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det vet jeg vel. Men dere møter hvertfall Derby til helga. Tror også vi har scoret mer enn dere i ligaen. Der har vi og en kamp til gode.

Banansplitts beste quote ever!

Besiktas i Premier League faktisk!

blir morsaomt å se manchester vinne 6-o om lørdagen :)

Lenke til kommentar

:thumbup:

Besiktas den er grei ;)

Men er det ikke nettopp på grunn av STOREIERE at man har scoret mange mål da??

Det er litt søkt å si: Ja dere har scoret flere mål MEN det er fordi dere har noen storeiere :!:

Man kan vel ikke annet en å le? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

at liverpool slo besiktas har vel bortimot zero innvirkning på PL-mål statestikken;)

Liverpool har vunnet flere kamper med flere mål enn Manchester,som har mange mange flere 1-0 seiere,

å påstå noe annet er rent dumskap...Banansplitt spesial så og si :p (jeg måtte bare )

Lenke til kommentar
Alonso, Agger og Aurelio kan alle bli klare av sine skader i tide til Reading-kampen, lørdag. Rafael Benitéz kunne i dag fortelle Liverpools offisielle hjemmeside at han forventer å ha trioen tilbake om ikke så altfor lenge. I tillegg har det tidligere kommet positive signaler om forsvarsduoen Jamie Carragher og Steve Finnan med tanke på kampen.

- Alonso trente OK, og er veldig nær en retur. Agger nærmer seg også, og Fabio kan snart være i full gang igjen. Carra er OK, og han kan spille til helga.

Om sistnevnte vil spille til helgen, synes imidlertid ikke å være klart enda, siden Jamie kun er ett kort unna karantene, og det spekuleres i hvorvidt Rafa ønsker å risikere å miste sin visekaptein foran møtet med Manchester United senere denne måneden. Rafael Benítez bedyrer dog videre at fokus aldri vil bevege seg lenger enn frem til neste kamp, hvilket nå blir Reading-kampen.

- Jeg tenker alltid kun på en kamp om gangen, og spillerne vet hvor viktig vår kamp mot Reading er. Vi behøver fokus i hver kamp, og vi vil stadig presse på for å ta igjen topplagene.

- Vi har erfaring hva gjelder å møte Reading. Jeg husker da vi vant 4-2 der i Carling Cup denne sesongen, og folk mente at det var en lett kamp; det var det ikke. Jeg husker at jeg så video av kampen i ettertid, og de bød oss på problemer, så dette blir ikke lett. Det vil bli en hard kamp mot et lag hvis moral er veldig god.

Lenke til kommentar

Nå var det snakk om at dere hadde scort flere mål enn oss i år (alle turneringer), og 14 av deres mål er scort i to kamper uten motstand, og at vi ikke har møtt denne "motstanden."

Så danielzu: Read first, then reply!

Og SAF sparer nok en del spillere til helgen, så 6-0 blir det nok ikke, det beklager jeg.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå var det snakk om at dere hadde scort flere mål enn oss i år (alle turneringer), og 14 av deres mål er scort i to kamper uten motstand, og at vi ikke har møtt denne "motstanden."

Dere har møtt Bolton.

Lenke til kommentar
Banansplitts beste quote ever!

Besiktas i Premier League faktisk!

blir morsaomt å se manchester vinne 6-o om lørdagen :)

Arsenal har fått mye skryt for sitt offensive spill denne sesongen, etter å ha gjort 54 mål på 24 kamper etter gårsdagens poengdeling mot Newcastle på St James' Park. Liverpool er imidlertid ikke mye dårligere, med 51 mål på 23 kamper. Til sammenligning har Manchester United bokført 39 scoringer på 22 kamper denne sesongen, mens Chelsea har 40 scoringer på 23 kamper.

Beklager hvis jeg tar feil her, men det står da ingenting om at det kun er i PL? Vi er da uansett ikke i 24. runde allerede, så de må da ha tatt med andre cuper da?

:)

Danielzu spesial, vil nå jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...