Cappo Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Alisson hadde gått glipp av 5 kamper. Sheffield United, Chelsea, Fulham, Leipzig og Wolverhampton. Nesten så jeg hadde latt han dra til Brasil for å være ærlig. Tross alt ikke mye til nytte for oss om hodet hans er et litt annet sted, som ville vært naturlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Sånne ting er jo viktigere enn fotball, så man må jo la ham dra om han ønsker det selv og det er mulig å få til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) "La han"? Hvis han vil dra så må nå folk holde kjeft om det. Hvis han velger noe annet så holder vi kjeft om det. Man støtter et valg som blir tatt i en slik situasjon uansett. Ærlig talt 😳 @cappo Endret 26. februar 2021 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Jotun skrev (3 timer siden): "La han"? Hvis han vil dra så må nå folk holde kjeft om det. Hvis han velger noe annet så holder vi kjeft om det. Man støtter et valg som blir tatt i en slik situasjon uansett. Ærlig talt 😳 @cappo Ærlig talt hva da? Jeg har faktisk stor forståelse for at han ønsker å dra dit med en gang. Og poenget mitt er at det med stor sannsynlighet er til fordel for alle parter at han hadde dratt nå, selv om det betyr at han står over 5 kamper. Så får det være at frasen "La han" er litt klønet. 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Skjer med første og andre keeper t liverpool*? Begge skada? Siden Adrian starter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) Fucking hell. Skade på andrekeeper ja, Jota syk. Adrian i sorg pga dødsfallet til faren. Endret 28. februar 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Opplagt at Alisson ikke er spiller, men kjipt at Kelleher er skadet og ikke spiller. Hadde følt meg litt tryggere med han bak der for å være ærlig. Kjipt at Jota er syk. Dette hadde vært en grei kamp å komme inn i og spille på seg litt form/selvtillit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Utrolig å ikke gi ballen til mane der. Skjønner jo at dynamikken på topp ikke er der den var. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (22 minutter siden): Utrolig å ikke gi ballen til mane der. Skjønner jo at dynamikken på topp ikke er der den var. det skjer vel nesten hver kamp at Salah avlutter selv mens Mane står helt åpen. Vil jo tro at de ser videoer og diskuterer kamp i ettertid, burde være lett å ordne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Bra av Trent der. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Bobby! 👍 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Vunnet mer på bortebane enn på Anfield i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 He still got it! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Herregud.. Ser/hører ikke hva han sier, men dommeren fremstår som rimelig hårsår og smålig spør du meg. Han er ikke oppe i trynet på dommeren eller noe slikt og det burde strengt talt holdt lenge med et gult kort om han på død og liv skal straffe han. Har sett Premier League managere klage mye mer og mer aggresivt enn det der uten å få kort. Endret 3. mars 2021 av Cappo 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Må til Budapest for "returoppgjør" mot RB Leipzig. seig unødvendig reising.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Whiteshit skrev (3 timer siden): . seig unødvendig reising.. That's what she said. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Ny rekord! 5 strake hjemmetap. Jeg sier det igjen jeg, legg inn søknad om å slippe og spille på Anfield resten av sesongen. For nå henger Champions League i en tynn tråd. Med unntak av kampen mot Manchester United, så møter vi ikke noen andre topp 4 lag. Det betyr at vi er så og si 100% avhengig av hjelp fra andre lag for å ha sjans på Champions League og det er KUN om Liverpool selv vinner, noe som i seg selv ser ganske usannsynlig ut i mange av kampene fremover. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Cappo skrev (3 minutter siden): Ny rekord! 5 strake hjemmetap. Jeg sier det igjen jeg, legg inn søknad om å slippe og spille på Anfield resten av sesongen. For nå henger Champions League i en tynn tråd. I CL spiller vi ihvertfall ikke på Anfield så kanskje best sjanse der? 😅 Helt urelatert til kampen skal jeg nå hakke litt (masse) løk. Endret 4. mars 2021 av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå