Cappo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 freakoftheweek skrev (6 minutter siden): Skuffet, men ikke overrasket. Mest skuffet over hvordan alisson gir vekk kampen ved 1-1. Siste målet til Foden skal hellee ikke være umulig å redde. Får satse på topp 4 og å komme så langt i cl som mulig Som jeg allerede har nevnt så er det ganske klart at Alisson IKKE var klar for denne kampen og at sykdom fortsatt preget han. Hadde vi vunnet med Kelleher? Tvilsomt, men vi hadde kanskje sluppet unna med å bare tape 2-1. Med Liverpools ikke-eksisterende hjemmeform, så har jeg ikke spesielt høye forhåpninger for hverken topp 4 eller det å komme noe lenger i CL, til tross for vanligvis overkommelig moststand. Kan selvsagt hende alt blir mye bedre ved å få både Henderson og Fabihno tilbake på midtbanen. Spørsmålet er vel mer om Klopp tør å ta det valget. Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Cappo skrev (2 minutter siden): Som jeg allerede har nevnt så er det ganske klart at Alisson IKKE var klar for denne kampen og at sykdom fortsatt preget han. Hadde vi vunnet med Kelleher? Tvilsomt, men vi hadde kanskje sluppet unna med å bare tape 2-1. Med Liverpools ikke-eksisterende hjemmeform, så har jeg ikke spesielt høye forhåpninger for hverken topp 4 eller det å komme noe lenger i CL, til tross for vanligvis overkommelig moststand. Kan selvsagt hende alt blir mye bedre ved å få både Henderson og Fabihno tilbake på midtbanen. Spørsmålet er vel mer om Klopp tør å ta det valget. Enig om alisson. Ser ut som han er helt ute i perioder. Form er noe som kommer og går. Jeg har all tro på at Liverpool klarer topp 4. Det laget her med to nye ok midtstoppere som kan ta hvertfall henderson tilbake til midtbanen er et topp 4 lag. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) Neste kamp ønsker jeg å se 2 ordentlige stopper. Gir blaffen i hvem to det er. Om det er Kabak - Davies, Kabak - Phillips eller Davies - Phillips er meg likegyldig. Ønsker meg bare Henderson og Fabinho på midten igjen. Sikkert litt upopulært å si, men hvis Wijnaldum ikke er interessert i å signere en ny kontrakt så er det bare å forberede oss på å klare oss uten han og dermed også benke han. Spille Henderson - Fabinho - Thiago/Jones. Endret 7. februar 2021 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Klopp mistet sin mor, kan ikke delta på begravelsen pga covid-19. Den er lei =( Endret 10. februar 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Veldig trist at han ikke får deltatt i begravelsen. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Ye, sad stuff. Hun døde 19 Januar (kommer ikke frem i mange artikler) og såvidt jeg kan se hadde hun covid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hurra, vi vant en pris! =D Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Hahaha, godt vi vinner noe da! 😂 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Fabinho skada igjen. Jota 2-3 veker unna. Keita litt nærmare enn Jota Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Kabak der bak i dag, men spille null trille med Hendo rett ved og ikke på midtbanen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Ser ikke kampen, men Milner skadet etter bare 17 minutter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Cappo skrev (7 minutter siden): Ser ikke kampen, men Milner skadet etter bare 17 minutter? Jepp. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (10 minutter siden): Jepp. Takk. VGLive skrev ingen verdens ting annet enn byttet. Begynner å bli litt tragikomisk. Snart ikke midtbanespillere igjen heller nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Keita på veg tilbake og Hendo må jo komme hjem snart. Verre med angrepsspillet. Langt under kvaliteten vi er vandt til Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Davies har fått seg en "knock" på trening. Lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Herlig av Bobby Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Ja den blir en av dei bedre assistane i år imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2021 Del Skrevet 13. februar 2021 Den skjønte jeg ingenting av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå