Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Whiteshit skrev (Akkurat nå): Fra championship.. spent på det her, men håper det funker. Det bekymrer meg ikke, championship-spillere er vandt til høy kampoppsett og mye aktivitet. Davis-Matip/Phillips og vi får tilbake Hendo og Fabinho på midtbanen. Herlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Greit nok at Tottenham spiller ræva for tiden men å kalle oss en championshipklubb er vel litt prematurt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Kommer fra Preston? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Trudde ikkje han kom fra spurs nei. ^^ Men ja, usikker på om han er så mykje bedre en phillips. Men så er vel ikkje poenget å erstatte phillips kanskje, men å få hendo/fab lenger opp i bana? Eg har vel alltid hevda at vi spelte på vårt beste (sist sesong) og tryggaste defensivt når en har en mur ved navn fabinho framfor stopparane. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Sexylubb1 skrev (11 timer siden): Greit nok at Tottenham spiller ræva for tiden men å kalle oss en championshipklubb er vel litt prematurt. Different Ben Davis =p Temmelig normalt navn. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Artig å se Shaq på andremålet, ikke allverden til toppfart. føttene går som trommestikker mens Hendo løper rolig på siden Men nydelig pasningsfor på den karen... Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Kabak - Philips? (I påvente av at Matip, Gomez, van Dijk og Fabinho kommer tilbake). Eller tror dere Klopp kommer til å fortsette med Henderson som en av to stoppere? Må si jeg hadde vært litt skeptisk til en midtstopper for et lag som har sluppet inn 49 mål på 19 kamper i Bundesliga. Men virker som et talent, kåret til "rookie of the season" i 18/19, så litt spennende signering for dere. I hvert fall tatt covid-19 i betraktning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Håper virkelig tanken er å sette Fabinho og Hendo på midtbanen igjen. Kommer til å ha mye å si på presset forover på banen. Kommer også til å hjelpe til i det defensive tryggheten. Om begge hentes må jo det være planen. Davis-Phillips/Kabak frem til Matip er 100% friskmeldt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Kan vel ikkje tørre å sette to ferske i midtforsvar m en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Ikke onsdag iallefall, får jo bedre defensiv hjelp i Fabinho/hendo i midtbanen å Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Davies er jo et greit kjøpt. Kjent med engelsk fotball og engelsk. Trenger alltids engelske spillere. Ikke ser han ut til å koste noe heller. Kabak tror jeg egentlig bare er en lure signering, for her snakker vi lån frem til sommeren med opsjon på kjøp. Kan være jeg er fullstendig på bærtur, men jeg tror nok ikke Liverpool kommer til å benytte seg av opsjonen på kjøp. Jeg tror Liverpool bare kommer til å låne Kabak frem til sommeren og heller gå all-in for Upamecano som har en utkjøpsklausul på £40m som trigges til sommeren. Leser forøvrig at Liverpool har hentet en ny keeper til U23, så da kan vi vel slå fast at Kelleher er ny 2. keeper i Liverpool. Endret 1. februar 2021 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Velkommen, sårt trengt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Whiteshit skrev (1 time siden): Ingenting som å være en middels god fotballspiller, også ringer Klopp og sier at du er nestemann på listen hans over folk han skal lure til å tro de er verdensklasse. World XI 21/22, du leste det her først. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Minamino til Southampton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 banansplitt™ skrev (1 time siden): Ingenting som å være en middels god fotballspiller, også ringer Klopp og sier at du er nestemann på listen hans over folk han skal lure til å tro de er verdensklasse. World XI 21/22, du leste det her først. Kun lån da, så blir bare med team of the year 2021. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Og då høyrer eg Matip er ute resten av sesongen....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Whiteshit skrev (Akkurat nå): Og då høyrer eg Matip er ute resten av sesongen....jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja. Jaggu bra det ble kjøpt to spillere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Får snart risikotillegg av å signere som midtstopper for pool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå