Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lucas, Leto, Spearing, Hobbs, Lindfield, Nemeth, Insua, Babel, osv. Det ser absolutt lovende ut med tanke på unge spillere, men det er tross alt skrittet opp til fast på A-laget som er det vanskeligste og som alle ikke mestrer, så det blir veldig spennende å se. I tillegg har vi mange "mellom-unge" spillere i alderen 20-25, så det ser absolutt greit ut for de kommende årene.

Jepp, Babel og Lucas, Hobbs er jo allerede "godt" innspillet i A troppen.. Samt du sier, mange "lovende" 20-25åringer :)

 

Digger Babel ass.. Rett og slett!

 

 

Babel har virkelig hvert et konge kjøp, håper han fortsetter og inponere.

Mange sier de helst ville se Babel som spiss, mulig han ville hvert god der. Men jeg foretrekker og se han på en ving. Har mange nok spisser.

Lenke til kommentar

En av alle unge som blir nevnt her håper jeg inderlig at Hobbs tar steget helt ut og etablerer seg på Liverpool. Selvfølgelig må han være god nok, men det hadde vært deilig å fått en som har blitt produsert av Liverpool. Er snart på tide å få en ny "local lad" opp nå.

Det er viktig å ta tiden som hjelp, så vi får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
Hvordan tror dere Hobbs greier seg mot Reading? Om Benitez hviler Carra? Han greide seg jo fint mot Bolton! :)

 

Tror Hobbs vil klare seg svææært bra. Reading stiller vell i 4-5-1 antar jeg, og med Doyle på topp. Hobbs er en mer hodesterk, enn rask spiller. Så vi er tjent vist Reading spiller med Doyle som alenespiss.

 

Tror uansett Liverpool vil vinne ganske lett. 3-0.

Lenke til kommentar
En av alle unge som blir nevnt her håper jeg inderlig at Hobbs tar steget helt ut og etablerer seg på Liverpool. Selvfølgelig må han være god nok, men det hadde vært deilig å fått en som har blitt produsert av Liverpool. Er snart på tide å få en ny "local lad" opp nå.

Det er viktig å ta tiden som hjelp, så vi får vel bare vente å se.

Hobbs er vel ikke scouser? Kom jo fra Lincoln for en sum for noen år siden. Selv håper jeg Spearing slår til. ;)

Lenke til kommentar
Hvordan tror dere Hobbs greier seg mot Reading? Om Benitez hviler Carra? Han greide seg jo fint mot Bolton! :)

 

Tror Hobbs vil klare seg svææært bra. Reading stiller vell i 4-5-1 antar jeg, og med Doyle på topp. Hobbs er en mer hodesterk, enn rask spiller. Så vi er tjent vist Reading spiller med Doyle som alenespiss.

 

Tror uansett Liverpool vil vinne ganske lett. 3-0.

 

 

Tror også Hobbs klarer seg bra, han har et svært bra potensial ,så håper han starter på reading.

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...