Slikape Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ronaldinho hadde ikke floppet i noen ligaer, hvorfor skulle han det? Han har alle kvaliteter som trengs på alle områder og mer til. Edit: side 500! Endret 5. desember 2007 av Darx Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 ronaldinho hadde ikke floppet i noen ligaer Edit: side 500! Han kommer tell å floppe i England. Han er jo tross alt blitt feit Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hvordan skal vi feire 500 sider 'a? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hvordan skal vi feire 500 sider 'a? Det feirer vi på lørdag, når Liverpool feier over Reading! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Om Ronaldinho vil bli en flopp i engelsk fotball får vi se når og om der skjer. 500 sider, heilt villt:D Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Måtte bare skrive et tulleinnlegg. 500 sider gutter! Grattis Vi feirer det på Lørdag, - kampen mot Marsielle og Man Utd. Endret 5. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har bare 250 sider Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Maggen91, må du ikke jinx noe:P Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har bare 250 sider Bare 250 sider? Vi andre har nå 500 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har bare 250 sider Det er fordi du har flere antall innlegg per side enn det som er standard. Kan vel stilles på i foruminnstillingene et sted. Snart 10000 innlegg også! Nå blei det mye OT her.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har bare 250 sider Bare 250 sider? Vi andre har nå 500 Regner med jeg har flere innlegg per side da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Det er vel ca 9 innlegg igjen, så har vi 10.000. Blei fryktelig mye OT nå. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe..enn så lenge;) Ble mye GPP nå (generell piss preik) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Men over til noe ON topic nå; Vi har mange lovende unge spillere nå? Tenker mest på reservelaget osv.. Spearing, Nemeth, Leto? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tenker det er mange som sitter å skal ha innlegg #10 000 nå. Jeg selv sitter med 2 vinduer oppe og er klar til å trykke fort Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Må være med på sida jeg også Angående kampen på lørdag burde vi ta den realtivt "enkelt". I den grad noe er enkelt i PL. Men vi er inne i en god periode og det ser meget lyst ut. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Lucas, Leto, Spearing, Hobbs, Lindfield, Nemeth, Insua, Babel, osv. Det ser absolutt lovende ut med tanke på unge spillere, men det er tross alt skrittet opp til fast på A-laget som er det vanskeligste og som alle ikke mestrer, så det blir veldig spennende å se. I tillegg har vi mange "mellom-unge" spillere i alderen 20-25, så det ser absolutt greit ut for de kommende årene. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Har mange lovende spillere. Nabil El Zhar har virkelig gjort det bra for reservelaget, regner med vi ser mer til han på A-laget snart. Ang Jack Hobbs, fantastisk at Benitez ga han så mye spilletid mot bolton:) Er virkelig en spiller vi trenger nå som Carragher å Agger er skadet. Endret 5. desember 2007 av Lfcr Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Lucas, Leto, Spearing, Hobbs, Lindfield, Nemeth, Insua, Babel, osv. Det ser absolutt lovende ut med tanke på unge spillere, men det er tross alt skrittet opp til fast på A-laget som er det vanskeligste og som alle ikke mestrer, så det blir veldig spennende å se. I tillegg har vi mange "mellom-unge" spillere i alderen 20-25, så det ser absolutt greit ut for de kommende årene. Jepp, Babel og Lucas, Hobbs er jo allerede "godt" innspillet i A troppen.. Samt du sier, mange "lovende" 20-25åringer Digger Babel ass.. Rett og slett! EDIT: Hvordan tror dere Hobbs greier seg mot Reading? Om Benitez hviler Carra? Han greide seg jo fint mot Bolton! Endret 5. desember 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ah, side 500 Kampen mot Reading håper jeg at det blir et målskred fra vår side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå