Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det er kun fordi Arsenal ikke spiller forball sånn som fotball skal spilles, to engelskmenn på et engelsk lag. De er ikke i førstelleveren heller så ja det sier noe om dem...

Hah. Bare fordi det har blitt få mål i det siste betyr det ikke at de ikke spiller fotball slik den skal spilles. Hadde du i det minste sett highlights fra CSKA-kampen (på Emirates) ville du sett det. Vær så snill, skaff deg litt peiling før du uttaler deg om ting.

Hva har stallen å si om hvordan et lag spiller fotball? Det at Arsenal har for få engelskmenn har blitt tatt opp så mange ganger at jeg ikke gidder å argumenterer for det. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om det heller, spesielt når det er du som snakker.

Ganske? De scorer jo nesten aldri og da er det Henry...

Skal vi se, til nå har Henry scoret 5, van Persie 4. Også Hleb, Adebayor, Rosicky og Gilberto har satt ballen i mål denne sesongen.

Men tilbake til topic, jeg ser fram til neste søndag. La oss håpe på en ærlig og underholdende kamp. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal burde jo "skamme" seg for antall engelskmenn i stallen. Jeg er ikke den som bryr meg mye om akkurat det, men jeg synes det blir litt for dumt når et lag aldri stiller med en landsmann på banen. Rent bortsett fra det har jeg absolutt ingenting imot dem, og de spiller som regel god fotball. Fattern har vært Arsenal-supporter i alle år, så jeg har "lært" å ha litt sympati for dem, så Arsenal er iallfall det eneste laget jeg liker av de fire store, bortsett fra den største selvsagt. :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å mislike Arsenal når de har en så flott manager, og at de i tillegg har spilt englands beste fotball i flere år. Driter vel i antall engelskmenn, de må få bruke de BESTE laget, og ikke påtvinges dårligere engelske spillere. Strider jo mot å bruke de beste spillerne til enhver tid, blir jo som lilleputt fotball, der alle skulle få spille, samme hvor dårlige vi var :) Nå må ikke fotballen bli så "snill" at de ikke er de beste som spiller.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Nei, nei, nei, hva har skjedd med Sissoko nå? Så veldig alvorlig ut. Ble liggende på bakken og måtte tilføres surstoffer, og da han skulle løftes over på båren virket han helt lam. Snakkes om at skulderen er gått ut av ledd, eller at et eller annet rundt skulderen/nakken er brukket, kanskje kravebenet. Så virkelig vondt ut. Håper på det beste for Momo.

Lenke til kommentar

Håper ikke det er så alvorlig for Momo nei.. =/

En første omgang preget av mye klønete spill og rot fra begge lag, men det skal jo sies at Liverpool stiller med b-lag utenom et par spillere da, så alt i alt er jeg ganske fornøyd.. Ikke dumt å få en scoring på slutten der heller. :)

Lenke til kommentar

Grei kamp, litt mye slurv og sånt, men redder oss på at Birmingham var verre.. :p Liker ungguttene Peltier og Paletta kjempemye, kommer til å bli store spillere, det er jeg ganske sikker på.. Warnock hadde nok ikke dagen i dag, har sett han bedre, så han kan jo egentlig. Alt i alt en helt grei kamp med tanke på at det var et så godt som rent b-lag må jeg si.. Kan vel også nevnes at det må ha vært verdens dårligste straffe Bellamy tok altså, skjønner ikke hvorfor ikke Alonso elns fikk lov..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...