Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Det var jo det første Liverpool kjøpte? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Haha! Når kjøpte vi Tsimikas?? ? Har gått meg fullstendig hus forbi. Men da er det problemet løst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 ^^ Går fort når Liverpool går inn for å kjøpe. Trenger en erstatning for Lovren så er vi sett. Gomez og Matip er mye ute med skader Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Enig. Midtstopper det som bekymrer meg aller mest akkurat nå, men etterhvert veldig fornøyd med overgangsvinduet! Tror dessverre det ikke blir en CB inn, men Thiago og Jota er megetbra signeringer! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Då har vi 2 av 3 "skikkelige" stoppera ute med skade. Så får vi sjå om denne omskoleringa av Fabinho var en god ide. En skade til der bak så er det iallefall bingo i midtforsvaret ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Hoff! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Som jeg skrev tidligere her, så hadde jeg sett for meg at de gjorde en type Klavan signering som backup før de shopper noe mer varig neste sommer. Men en vet jo aldri. Det er en spesiell situasjon for tiden og klubber sliter, så det kan jo være at en stopper av høy kvalitet plutselig blir tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg har ikke absolutt ikke noen god magefølelse før denne kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Når Salah slunter unna står Mane opp og vica versa. Herlige typer. Flott førstemøte med Thiago også. Fabinho var kung baki der. Var verre å møte Leeds enn dette. Er digg å være Liverpool-supporter Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Mulig det bare er meg, men jeg fikk vondt av å se på Chelsea gang på gang skulle spille seg ut helt fra egen dørlinje. God kamp forsåvidt, litt mer stabile enn mot Leeds. Flott strafferedning. Det røde kortet var det ingenting å si på. 3 ny poeng mot en tøff motstander. Neste uke venter en ny tøff utfordring mot Arsenal. Håper på reservene/unggutta og Jota mot Lincoln på torsdag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9/matip-kan-vaere-ute-i-en-maaned/ Håpløs spillertype. Både han og Ox er ute i månedsvis hver gang de blir skadd. Endret 20. september 2020 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Aldri blitt så mange comple passes i 45 min noen gang i pl. Grei start? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Med tilbakekjøpklausul. Grei butikk det. Med Jota inn så hadde det ikke blitt mye spill på han. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Joda, grei butikk. Men min personlige mening er at Brewster burde vært en av de siste de selger. Hadde mye heller sett de lempe unna Wilson, Grujic, osv., slike typiske midtbanespillere/angrepskanter. Jeg føler Brewster er en litt annen type igjen som ville tilført noe annet. Men jeg regner med klubben vet best selv om jeg er litt skuffet over at de selger han. Hvor lenge er en tilbakekjøpsklausul gyldig? En sesong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Grujic blir nok også solgt. Ikke hørt noe rundt Wilson. Når Liverpool først vant pl må de holde nivået oppe. Har ikke råd til å "slippe ungdommen frem" når de allerede har et relativt ungt lag. Å selge Brewster er klart en risiko, men han er unkown gem enda. Vært god i div utlån, men ikke på toppnivå. Solanke og Ibe skulle også "ta over", men feilet totalt. Buy-back clause og salg nå er good call med Jota på vei inn og vår elskede trio på topp. OBS OBS Okey then Endret 21. september 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Fine mål ^^ Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Ka er det Rhys Williams holder på med?? Elendig debut. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Enkelt videre. Arsenal neste, både i PL og cupen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå