Sexylubb1 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Snikpellik skrev (17 timer siden): En lignende regel gjelder for Champions League/Europa League. Der må minst 5 registrerte spillere være "club trained", altså må de ha vært i klubben i minst tre sesonger før fylte 21. Er dette nytt? Det var vel 4 club/4 association før? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Sexylubb1 skrev (13 minutter siden): Er dette nytt? Det var vel 4 club/4 association før? Ja, er fire, bare typo fra meg. 4 av de 8 homegrown må være «club trained» i CL/EL. Gjelder vel forsåvidt Spurs og. Men dere kom i balanse der med signeringen av Joe Hart? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Snikpellik skrev (1 time siden): Ja, er fire, bare typo fra meg. 4 av de 8 homegrown må være «club trained» i CL/EL. Gjelder vel forsåvidt Spurs og. Men dere kom i balanse der med signeringen av Joe Hart? Ser selv ikke det store problemet med at en eller to spillere ikke får bli med til Europa. Det vil jo være snakk om benkespillere uansett. Forøvrig så "fyller" vel Spurs opp kvota akkurat nå, men to av de som er club trained er nok på vei bort. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Er vel først og fremst i ligaen det er et tema for Liverpool denne sommeren slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Snikpellik skrev (1 time siden): Er vel først og fremst i ligaen det er et tema for Liverpool denne sommeren slik jeg har skjønt det. Det er vel ikke mulig? Lettere i ligaen.? Der kan jo alle som fylte 21 før 1 januar eller noe spille uansett og det er ingen regler om "club grown" spillere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Nå følger ikke jeg Liverpool tett, og i United har vel aldri dette vært et tema såvidt jeg kan huske pga masse bruk av akademispillere, men har bare registrert mye snakk om dette som et problem i sommer rundt Liverpool. Denne artikkelen forklarer sikkert mer: https://www.thisisanfield.com/2020/08/the-crucial-squad-rule-that-could-dictate-liverpools-transfer-plans/ Endret 6. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Snikpellik skrev (20 minutter siden): Nå følger ikke jeg Liverpool tett, og i United har vel aldri dette vært et tema såvidt jeg kan huske pga masse bruk av akademispillere, men har bare registrert mye snakk om dette som et problem i sommer rundt Liverpool. Denne artikkelen forklarer sikkert mer: https://www.thisisanfield.com/2020/08/the-crucial-squad-rule-that-could-dictate-liverpools-transfer-plans/ Dette gir jo ingen mening. Liverpool har vel typ kun 13-14 A-lagsspillere som ikke er homegrown og som er over 21 og dermed må registreres? Artikkelen er basert på en post av en fyr på reddit som tydeligvis har sletta posten sin fordi den er feil? 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Laaaaang tweet fra swiss ramble om liverpool, økonomi og koffor det ikkje renne inn med nye spelara: For øvrig riktig person å følge for meget innsiktsfulle tweets om økonomi og fotball. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Whiteshit skrev (15 timer siden): Laaaaang tweet fra swiss ramble om liverpool, økonomi og koffor det ikkje renne inn med nye spelara: For øvrig riktig person å følge for meget innsiktsfulle tweets om økonomi og fotball. Leste denne. Anbefales egentlig for alle topp-6-klubbers supportere da den hele tiden sammenligner Liverpool med resten av røkla noe som gir en interessant oversikt over den forskjellige økonomiske hverdagen til klubbene i PL. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Gini-hendo-keita på midten. Ooooh Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 minutter siden): Gini-hendo-keita på midten. Ooooh Skal f.eks Gini ha medalje til våren, bør han få seg flest mulig kamper før Thiago kommer, etterpå blir det mest benken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 3 poeng. But wow Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Whaaaaaaa......Hadde gitt opp overganger eg. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Klassesignering og en meget bra pris. Gratulerer! Regnes vel som bedre enn alle Liverpools nåværende midtbanespillere. Dere mangler vel bare en angrepsspiller nå? Werner hadde passet perfekt. Burde vel hatt en stopper også, men virker ikke å være prioritet? Endret 17. september 2020 av Jakobk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Stopper og angrep er det mangler på om en skal gå bredt og dekning ja. Utover dei 3 i front har en knapt dekning, og 3 stoppera, der en er dekning for høgreback delvis er det tynt. Sånn eg har forstått det er Fabinho eit slags 4.valg bak på stopperplass. Ikkje at eg føler meg så voldsomt trygg på forsvaret då. City og Fernandinho prøvde vel det samme med vekslande hell. Eg trur nok Bayern fikk det dei ville ha for Thiago. 30mill Euro's for en som er rundt 30 er greit betalt. Men klart, hjelper han laget til nye trofeer så er vel den prislappen alt betalt for. Endret 17. september 2020 av Whiteshit Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Joe Gomez så meget shaky ut mot Leeds, og jeg tror at det hadde vært lurt å finne en bedre makker til van Dijk. Gomez har jo vært meget bra på sitt beste, men bør da eventuelt stabilisere seg på det nivået. Fernandinho som stopper funka vel relativt dårlig for City ja. Både forsvaret ble mye dårligere uten Laporte, og midtbanen ble mye dårligere uten Fernandinho. Ja, virker slik. Bayern sa vel €30m i starten, og var ikke villig å rikke seg. Fair pris for en klassespiller i den alderen(ble 29 i april) skulle en tro. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Det store her etter min menig, om det stemmer, er at Liverpool betaler dette i 4 avdrag over 4 år. Så en forsiktig og lur måte, nok en gang av forhandleren til Liverpool. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Cappo skrev (21 minutter siden): Det store her etter min menig, om det stemmer, er at Liverpool betaler dette i 4 avdrag over 4 år. Så en forsiktig og lur måte, nok en gang av forhandleren til Liverpool. Dette er det vanligste ved finansiering av overganger, å betale summen delt opp årlig gjennom kontraktsperioden. Så det stemmer nok, uvanlig hvis ikke. Men ja, prisen er ålreit den Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Snikpellik skrev (18 minutter siden): Dette er det vanligste ved finansiering av overganger, å betale summen delt opp årlig gjennom kontraktsperioden. Så det stemmer nok, uvanlig hvis ikke. Men ja, prisen er ålreit den Ikke på så "små" summer vel? Du tenker ikke på at kjøpet i forhold til financial fair play deles på antall kontraktsår? Trodde du vanligvis betalte slike summer med en gang jeg. For hvorfor ellers skulle en trenge å selge noen for å kjøpe når en spiller som Thiago bare koster deg lusne £5m i året på 4 år. Da er det jo bare å kjøpe Sancho med en gang. Blir jo bare £20m hvert år i 5 år, såpass kan vi klare selv i disse koronatider ved å selge en unggutt i året. Endret 17. september 2020 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå