Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Når vi er inne på talenter. Hva skjedde med Le Tallec og Pongolle etter at de kom til klubben. Før de kom skulle de jo være bedre enn C. Ronaldo. I alle fall visst du ser på kåringene etter junior VM de akkurat hadde spillt. Jeg kjøpte for øvrig Le Tallec drakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lucas håper å bli like god som Gerrard!

 

Det potesialet Lucas har, har han god sjanse for og bli det.

Han er virkelig en spiller som liverpool bør holde på.

Men han har enda noen ting han må lære av captain:)

Tror Lucas kan bli en veldig god spiller, han har enorme kvaliteter, og med den rette innstillingen kan han nå veldig langt.

Lenke til kommentar

Lucas er en spennende spiller ja. Over til noe helt annet.

 

Den tyske avisen Süddeutsche Zeitung hevder at det ble satt store penger på en storseier til Liverpool da de røde slo Besiktas med rekordsifrene 8-0 på Anfield tidligere i høst. Det blir antydet at tyrkerne har latt seg kjøpe av asiatiske gamblingsyndikater, og avisen hevder at kampen nå blir etterforsket av UEFA. Det understrekes imidlertid at Liverpool ikke har gjort noe galt i forbindelse med kampen, og at mistanken rettes mot tyrkerne.

 

UEFA skal på lørdag ha offentliggjort at de sammen med Europol etterforsker en rekke kamper. Det skal være mistanke om at hele 26 kamper i Champions League, UEFA-cupen og Intertoto-cupen skal ha blitt fikset siden 2005.

 

Flere engelske aviser slår opp denne saken i dag. The Independent skriver at verken UEFA eller etterforskerne har vært i kontakt med Liverpool om saken, og vi understreker igjen at Liverpool FC ikke er mistenkt for noe som helst. UEFA har uttalt at de ikke vil avsløre hvilke kamper som er under mistanke. Süddeutsche Zeitung nevner imidlertid også Hamburgs 4-0 seier over Honved i UEFA-cupens andre kvalifiseringsrunde i august, der det ble gjort selvmål i siste spilleminutt.

 

UEFAs kommunikassjonssjef William Gaillard skal ha uttalt at man bare undersøker 15 kamper, og ikke 26, og at bare en av disse, en kamp i Intertotocupen sist sommer, er gjenstand for offisiell etterforskning.

 

- På dette tidspunkt kan jeg verken bekrefte eller avkrefte det som blir rapportert i pressen. Slike ting må behandles konfidensielt for å unngå at kildene tier, uttaler Gaillard.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

 

Lucas er en spennende spiller ja. Over til noe helt annet.

 

Den tyske avisen Süddeutsche Zeitung hevder at det ble satt store penger på en storseier til Liverpool da de røde slo Besiktas med rekordsifrene 8-0 på Anfield tidligere i høst. Det blir antydet at tyrkerne har latt seg kjøpe av asiatiske gamblingsyndikater, og avisen hevder at kampen nå blir etterforsket av UEFA. Det understrekes imidlertid at Liverpool ikke har gjort noe galt i forbindelse med kampen, og at mistanken rettes mot tyrkerne.

 

UEFA skal på lørdag ha offentliggjort at de sammen med Europol etterforsker en rekke kamper. Det skal være mistanke om at hele 26 kamper i Champions League, UEFA-cupen og Intertoto-cupen skal ha blitt fikset siden 2005.

 

Flere engelske aviser slår opp denne saken i dag. The Independent skriver at verken UEFA eller etterforskerne har vært i kontakt med Liverpool om saken, og vi understreker igjen at Liverpool FC ikke er mistenkt for noe som helst. UEFA har uttalt at de ikke vil avsløre hvilke kamper som er under mistanke. Süddeutsche Zeitung nevner imidlertid også Hamburgs 4-0 seier over Honved i UEFA-cupens andre kvalifiseringsrunde i august, der det ble gjort selvmål i siste spilleminutt.

 

UEFAs kommunikassjonssjef William Gaillard skal ha uttalt at man bare undersøker 15 kamper, og ikke 26, og at bare en av disse, en kamp i Intertotocupen sist sommer, er gjenstand for offisiell etterforskning.

 

- På dette tidspunkt kan jeg verken bekrefte eller avkrefte det som blir rapportert i pressen. Slike ting må behandles konfidensielt for å unngå at kildene tier, uttaler Gaillard.

 

 

Godt å lese at det i hvertfall ikke er vi som har gjort noe galt, selv om jeg ikke er helt sikker på om våre tyrkiske motstandere gjorde det heller. Var ikke helt denne veien det ble vinklet på nyhetene på radioen akkurat.

Lenke til kommentar

Hahah, hva faen er det VG driver med? :D

 

Valencia ble for sterke i toppkampen på Mestalla, og Barcelona fikk en dårlig oppladning til Champions League-duellen mot Liverpool.

 

På overtid reduserte Ronaldinho for Barca med et fint frispark. Han er mannen John Arne Riise og Liverpool må stoppe i onsdagens åttedelsfinale i mesterligaens cupspill

 

Det var mer enn jeg har fått med meg. :p

Lenke til kommentar
Hahah, hva faen er det VG driver med? :D

 

Valencia ble for sterke i toppkampen på Mestalla, og Barcelona fikk en dårlig oppladning til Champions League-duellen mot Liverpool.

 

På overtid reduserte Ronaldinho for Barca med et fint frispark. Han er mannen John Arne Riise og Liverpool må stoppe i onsdagens åttedelsfinale i mesterligaens cupspill

 

Det var mer enn jeg har fått med meg. :p

 

Den er jo fra februar:

 

(© NTB 18.02.07 kl. 22:17, sist oppdatert 18.02.07 kl. 23:12)

Lenke til kommentar

Faen nå må eierne få fingeren ut av ræva og bla opp millionene.

 

The Independent melder i dag at Manchester City vil forsøke å utnytte at Liverpools amerikanske eiere somler med å punge ut det som kreves for å sikre seg Javier Mascherano på permanent kontrakt. Det er ventet at Thaksin Shinawatra og City blir en av klubbene som bruker mest penger i transfervinduet i januar, og Sven Göran Eriksson skal ha både en spiss eller to og en defensiv midtbanespiller på ønskelisten, i tillegg til en ny keeper.

 

Liverpool-linkede Afonso Alves skal være en av spissene som City vurderer, i tillegg til vår en permanent kontrakt så snart som mulig. Mascheranos personlige betingelser skal ikke være noe problem, og spillerens rådgivere ønsker å få til en avtale om en permanent kontrakt med en klubb så fort som mulig. Liverpool risikerer dermed at midtbanespilleren signerer en pre-kontrakt med en annen klubb i januar dersom de ikke selv tilbyr ham fast kontrakt før transfervinduet åpner. Spilleren selv skal som kjent foretrekke å fortsette karrieren på Anfield. The Independent hevder at Benitez skal være villig til å selge John Arne Riise eller Mohamed Sissoko for å unngå å miste Mascherano.

Lenke til kommentar
Den er jo fra februar:

 

(© NTB 18.02.07 kl. 22:17, sist oppdatert 18.02.07 kl. 23:12)

 

 

Artikkelen er skrevet 18 februar.

 

Edit: Litt sen

 

 

Artikkelen er ifra 18 feb.

 

Seinest.

 

 

Denne er jo skrevet 18. februar..

 

(Jeg måtte bare)

 

EDIT: Seinere enn seinest

Greit, men hva i helvete gjorde den på førstesida da? :p Er vel en glipp fra VG, er fjerna nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...