Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig feil tråd å ta dette opp i, men siden vi allerede både diskuterer Liverpool og noe som har hendt for lenge siden i denne tråden, tar jeg sjansen på å spørre: Er det noen som husker da Fowler gikk over ende innenfor 16-meteren og dommer dømmer straffe, med det resultat at Fowler spretter opp og fortvilet prøver å fortelle dommer at det er IKKE straffe - han bare snublet. Dommeren holder likevel på sitt, og Fowler tar straffesparket selv og skyter utenfor... En veldig spesiell situasjon kan man si, men jeg klarer ikke huske hvilken kamp det var eller hvor lenge siden det er, bortsett at det var i fra den første tiden han var i klubben. Kunne vært morsomt å se et klipp i fra dette igjen. Blir dette helt feil i denne tråden, kan vi godt ta dette videre i Liverpool-tråden...

Jeg greide ikke å finne noe videoklipp fra dette, men Fowler gjorde det mot Arsenal, i 97 eller 98 ut ifra draktene på den tiden hvis jeg husker riktig. Men du husker litt feil tror jeg, for han skjøt ikke utenfor, men han skjøt en slapp straffe rett på keeper som reddet. Men Fowler ble jo hvert fall anerkjent for den episoden der og jeg vet han fikk en pris av FA eller UEFA for det. :D

 

Edit:

Hvis noen finner videoklipp så del det! Hadde vært moro å se igjen, er lenge siden nå.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok stemme at han ikke skjøt utenfor ja, men han "bommet" i alle fall på straffen med vilje. Men var det mot Arsenal? Skal ikke si det sikkert, men jeg tenkte umiddelbart at det må ha vært mot et dårligere lag... Innbiller meg også at dette skjedde på stillingen 0-0, men at vi til slutt vant. Burde husket denne episoden bedre, men jeg er dessverre litt usikker på noen av disse detaljene...

Lenke til kommentar

Nå er det ikke lenge til ny kamp. Mot Reading(borte?). Uansett jeg vet ikke om Agger er klar til kamp, men det skal gå greit ettersom Hyypia har funnet godformen. Har også lest at Finnan er klar til helga i følge Rafa. Det samme gjelder vel Carra(?). Jeg tror Riise blir å se på venstrebacken i hvertfall etter en god kamp mot Bolton. Høyrekanten håper jeg Babel skal få, men tror fort Bønna kan bli spille der. Sentralt blir det nok Gerrard - Lucas, Hvis Mascherano blir hvilt til Marseille kampen da. Venstrekanten håper jeg intenst å se Kewell igjen. På topp er det ingen tvil om at Torres skal få spille. Kanskje med Kuyt ved sin side.

 

Det utgir denne 11'ern:

 

------------------Reina---------------

 

---Finnan---Carra---Hyypia---Riise

 

---Babel---Gerrard---Lucas---Kewell

 

------------Torres----Kuyt-------------

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Det kan nok stemme at han ikke skjøt utenfor ja, men han "bommet" i alle fall på straffen med vilje. Men var det mot Arsenal? Skal ikke si det sikkert, men jeg tenkte umiddelbart at det må ha vært mot et dårligere lag... Innbiller meg også at dette skjedde på stillingen 0-0, men at vi til slutt vant. Burde husket denne episoden bedre, men jeg er dessverre litt usikker på noen av disse detaljene...

 

Det var borte mot Arsenal. Seaman sto i mål.

 

Fowler satte den slapt midt på Seaman, som ga retur. McAteer scoret på returen og Fowler ble oppgitt.

Lenke til kommentar
Som SasaB sier høres det ut som om gutta i CHelsea ikke er store nok til å mate seg selv, og at de lever på Pizza og Cola. (kanskje noe i det?):p

Kanskje unntatt Drogba. Den karen lever vel på kraftfôr ;)

 

Kanskje Malouda burde slått på hjernen sin før han dro til PL. Han veit vel at det er den tøffeste ligaen i verden? Det høres hvertfall ut som om han vet det nå.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Er glad nå for at vi fikk Babel å ikke Malouda.

 

Tja. Skal innrømme at Malouda er en drittunge, men for en spiller!

 

Babel har potensiale til å bli større. Men når Kewell var skadet kunne vi trengt en ferdigutviklet Malouda på vingen.

 

 

babel har et stort potensial til og bli større ja. Er glad vi fikk babel i stede for Malouda. Var bare latterlig det malouda sa om liverpool spillerne, "ingen av dem likte meg, og moralen i laget var ikke serlig bra" tragiskt og høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...