Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mr. President™ skrev (19 minutter siden):

Tipper Carragher lager en kopi av den der om noen uker 

Har det som profilbilde han. Var i den originale posten. ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
.AN.XVIII.IV:. skrev (3 minutter siden):

Pool kommer til å slite fremover nå, så de kommer til å trenge mest mulig hjelp av rivalene for å vinne serien.

"Rivalene" trenger all de poengene de kan få. Utrolig jevnt under oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Whiteshit skrev (17 minutter siden):

Det gjorde dei i fjorårssesongen fra før jul og ut?

Gjorde vi å etter 3.mars og ut.

City tapte forøvrig mot Newcastle i februar. 

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli flust med tap om Klopp fortsetter å spille Lovren.
Ja, jeg forstår at Klopp ønsker han og Matip i form og Lovren spilte helt greit når han var i form når Gomez og Matip var ute. Men nå utover er kampene rett og slett for viktige og vi har ikke tid til å spille Lovren i form igjen. Og i tillegg så snakker jo statistikken til Van Dijk og Gomez for seg selv.

Vet at Klopp har sagt at det kommer til å bli et annerledes lag mot Chelsea enn det som spilte omkampen mot Shrewsbury, men innsatsen i går tatt i betraktning så ser jeg heller at de spiller U23/U18 + Minamino, Origi og Lallana.

Lenke til kommentar

Veldig skuffet over at Elliot ikke får spille i morgen. Han er en av de ungguttene som virkelig har lagt ned en innsats i de tidligere kampene og hadde helt klart fortjent å få fortsette og spille.

Nå er jeg redd for at Williams og Jones blir benket. Det ville vært utrolig trist i så fall. For vi spiller den kampen i morgen nettopp på grunn av det harde arbeidet de la ned i omkampen mot Shrewsbury.

Morsomt å lese Klopp kommentere kritikken mot Lovren. Men jeg føler han bommer litt. Vi vet at Lovren i form er helt grei spiller ved siden av Van Dijk. Problemet er jo at han er fullstendig ute av form og var rett og slett sjanseløse mot Watford.
Det er i grunn ikke en kritikk av Lovren, det er kritikk av Klopp for å ta et dårlig taktisk valg.
Kanskje burde Klopp vurdert å bruke alle 3 stopperne?

Sidenote: Kjipt å lese at Neil Critchley har forlatt Liverpool. Ikke akkurat en god nyhet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...