Snikpellik Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Whiteshit skrev (1 minutt siden): handsregelverket er ikkje samme for offensivt som defensivt korrekt? En dømmer jo på alt offensivt - trenger jo berre å rime på arm, så blir det avblåst liksom. Er bare offensivt at det er vesentlige endringer ja. Er ballen innom en arm på en angriper som er involvert i spillet skal det dømmes hands, selv om armen er helt inntil kroppen. Slik som for eksempel Watfords annullerte scoring i går, og en del andre tidligere i sesongen. En helt idiotisk regel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) We're gonna win the league! ? Endret 24. februar 2020 av ErlendRU Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Morsomt at Fabianski bestemte seg for å være verdens dårligste keeper idag. Liverpool skal ikke tape uansett hvor dårlig dem spiller. 3 keepertabber iløpet av en kamp er imponerende. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Noen ganger er det herlig å ta feil. Men vi trengte 65 minutter på å våkne opp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 ChopperReid skrev (Akkurat nå): Morsomt at Fabianski bestemte seg for å være verdens dårligste keeper idag. Liverpool skal ikke tape uansett hvor dårlig dem spiller. 3 keepertabber iløpet av en kamp er imponerende. Strengt å kalle den siste en tabbe, bare litt svakt. Synes litt synd på West Ham da, for uten tabbene kunne de kanskje fått med seg både ett og tre poeng her. Håper ikke de rykker ned, men ser veldig stygt ut fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Vakkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Liverpool +VAR= =/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Det er en tabell vi ikkje henter inn united på iallefall ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Var jo en riktig avgjørelse..? Halvmeter offside. West Ham burde jo scoret flere her, den sjansen er stor! Antonio sin i stad også. Steingod redning av Allisson. Endret 24. februar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Trent har for øvrig tangert assists gjort av en forsvarer (på papiret iallefall) i løpet av en sesong. I februar. En rekord han forsåvidt satte og har fra i fjor...but still! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Whiteshit skrev (10 timer siden): Trent har for øvrig tangert assists gjort av en forsvarer (på papiret iallefall) i løpet av en sesong. I februar. Én til så har han like mange assists for Liverpool som Stig-Inge Bjørnebye (26). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Det hadde ikke vært så dumt. Måltjuv av rang Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Werner hadde vært kjempegøy, men jeg håper enda mer på Sancho som er knallgod, og har potensial til å bli bedre enn selv Mane/Salah. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Schweigaard skrev (4 timer siden): Werner hadde vært kjempegøy, men jeg håper enda mer på Sancho som er knallgod, og har potensial til å bli bedre enn selv Mane/Salah. Werner er en del billigere da. Sånn type €30m i følge ryktene. Sancho er mer i størrelsesordenen €60-100m. Men det til tross, jeg også ville nok hatt Sancho. Ikke bare er han ung og god, men han er britisk i tillegg, noe som er kjempeviktig om en tenker noen sesonger fremover. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Werner var skikkelig god mot Tottenham, i alle fall. Spilte og på en måte som gjorde at jeg tenker han fint kunne spilt sammen med Kane og/eller Son/Alli. Hvorfor 30 mill? Kort kontrakt? Klausul? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Klausul ja, tror jeg. Det kan sikkert bli budkrig fortsatt skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå