toreae Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Lenge siden jeg har sett en fotballkamp uten klokke, lag og stilling! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Synes vi henger godt med, kan gå begge veier dette Er det lov å linke til streams når ingen tilgjengelige kanaler sender? Jeg også ser engelskspråklig stream uten klokke etc.. som torae er inne på Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 må hvertfall være lov å sende link som pers. link ? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Siden ingen offisielle kanaler sender den, fant jeg en live stream av kampen, ser den live nå. Send mld for link. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Litt flaks der. Shrewsbury har hatt nada å komme med utenom det der.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Håper vi avgjør før det blir ekstraomganger. Tror det blir hardt med 120min. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 edge skrev (4 minutter siden): LiVARpool rider igjen Hadde det vært VAR i første kampen så hadde denne aldri blitt spilt. ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Herregud Jones, den må sitte Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 hehe, United-fortid på han som scoret Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Streamen klikka selvfølgelig under målet. Men nice. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Er Liverpool i ferd med å utvikle enda en god høyreback fra egne rekker? Neco Williams har jo tatt enorme steg denne sesongen. Endret 4. februar 2020 av Cappo Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ja williams har virkelig vært god siste kampene han har spilt. Synd for han at han kjemper om plassen der verdens beste i sin posisjon spiller... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 sector skrev (Akkurat nå): Ja williams har virkelig vært god siste kampene han har spilt. Synd for han at han kjemper om plassen der verdens beste i sin posisjon spiller... Sant, sant.. Men greit å ha en god backup i egne rekker og ikke måte ut på markedet for å kjøpe en. Så kanskje Gomez kan få slippe å noen gang måtte spille back igjen. For Gomez er desidert best som stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå