Golf'ern Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Ingen skjønte hva jeg mente her.. haha 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Mina må sette den =/ sparer målettil det gjelder. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Kom akkurat hjem da det ble 2-0. Så ut som om Southampton var minst like gode etter førsteomgangen? Andreomgangen har vært moro å se på forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Ingen skjønte hva jeg mente her.. haha Alle skjønte det. Var temmelig simpelt. Som sagt, resultatet er muligens kjedelig men kampen leverte spenning til oss med rød-skjorten på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Jack Stephens med tidenes klareste gule kort der. Endret 1. februar 2020 av oOF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Bobby ❤️ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Alle skjønte det. Var temmelig simpelt. Som sagt, resultatet er muligens kjedelig men kampen leverte spenning til oss med rød-skjorten på. må lete kraftig for å spenning ut av dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Golf'ern skrev (Akkurat nå): må lete kraftig for å spenning ut av dette. Så du så ikke kampen? Greit å vite. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Så du så ikke kampen? Greit å vite. Soton yppa seg litt i første, enveis i andre, ikke sett alt dog. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg lover å ta Liverpool tattis på leggen hvis vi vinner ligaen ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (Akkurat nå): Jeg lover å ta Liverpool tattis på leggen hvis vi vinner ligaen ❤️ Frister å joine deg på den. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) edge skrev (16 minutter siden): Frister å joine deg på den. Jeg lover å ikke ta en tatovering om Liverpool vinner PL. Endret 1. februar 2020 av oOF 2 Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Golf'ern skrev (35 minutter siden): Må jo begynne å bli kjedelig for dere det her? null spenning vinner jo hver eneste kamp. mange (meg inkludert) som ikke ser fotball pga spillet i seg selv.. jeg kan f.eks ikke sitte å se Chelsea - Tottenham som Liverpool supporter uten å kjede meg, med mindre resultatet har en enorm direkte innvirkning på Liverpool. Spenningen min ligger i Liverpool, og det som berører Liverpool aller nærmest, som f.eks tittelracet i fjord så kunne jeg sitte å se kampene til City. Ikke missforstå, jeg liker spillet. men klarer ikke sitte se på kamper uten å ha noen tilknytning eller sterke ønsker om resultat. i tillegg så er en seier, uansett hvor vanlig det er, med på å bygge opp morroa rundt laget mitt, så blir aldri kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 WE'RE GOING TO WIN THE LEAGUE! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Oh please.... ikke begynn engang. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Noen må bruke huet å gjøre matte - hvor tidlig kan vi realistisk sette vinne ligaen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Det ble sagt mot Everton i derbyet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Alkan skrev (57 minutter siden): Noen må bruke huet å gjøre matte - hvor tidlig kan vi realistisk sette vinne ligaen? Trenger å vinne 6 kamper til av 13 gjenstående, forutsatt at City vinner alle sine resterende kamper. Om vi fortsetter med full pott fremover kan det bli hjemme mot Palace 21.03. Vi møter City i runden etter, hadde jo vært gøy å avgjøre det da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå