Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det "Banansplitt" holder på med her viser vel nivået hans på forumet. Greit nok at du vil irritere oss pool fans, men detta tullet kan du holde deg for god til.

 

Gleder meg forøvrig til å se Liverpool i kampene fremover nå. Spesielt med Alonso og Agger tilbake etterhvert. Kanskje vi er på vei mot et gull om vi opprettholder formen og holder oss unna skader ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær så snill ikke snakk om gull selv om vi er inne i en meget god periode. Om vi opprettholder formen kan det bli bra til slutt, men det er tross alt andre lag i ligaen også. Dette er fòr (sånn det skrives?) til Unitedfolka her på forumet også. Nei, gull snakkes ikke om før i mai. Det er lov og håpe, men jeg tror dessverre fortsatt United tar det hele. Arsenal snubler, bare vent og se.

Lenke til kommentar

Alle fire kan ta gull, enkelt og greit. Gullet vil gå til den som unngår en downperiode resten av sesongen og som gjør det brukbart mot de andre topp 4-lagene. Å snakke om Liverpool-gull nå er absurd, like absurd som å snakke om CL-trofeet for sjette gang. Vi tar en kamp av gangen, og fortsetter gutta å spille som de gjør nå så kanskje det kan bli en morsom sesong. Målet i ligaen i år er å ta igjen store deler av forspranget til Man Utd og Chelsea fra i fjor, når vi det så er det første skritt på veien mot et Premier League-gull.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Manu ha bedre sjanser til å vinne i år enn oss?

Fordi de har et bedre og sterkere lag enn oss? Hvis du tror noe annet så lurer du deg selv bare.

 

Edit: For all del, vi kan jo vinne i år, det kan alle fire som Hewitt sier, men jeg tror United blir litt for sterke også i år. En 2. plass er mer realistisk for Liverpool sin del i år tror JEG.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hvorfor skal Manu ha bedre sjanser til å vinne i år enn oss?

Fordi de har et bedre og sterkere lag enn oss? Hvis du tror noe annet så lurer du deg selv bare.

 

Edit: For all del, vi kan jo vinne i år, det kan alle fire som Hewitt sier, men jeg tror United blir litt for sterke også i år. En 2. plass er mer realistisk for Liverpool sin del i år tror JEG.

Jeg tror det ikke. Den rosa skyen er forduftet, igjen står en realistisk Lfc supporter. Velkommen, min sky forsvant sist helg.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Manu ha bedre sjanser til å vinne i år enn oss?

Fordi de har et bedre og sterkere lag enn oss? Hvis du tror noe annet så lurer du deg selv bare.

 

Edit: For all del, vi kan jo vinne i år, det kan alle fire som Hewitt sier, men jeg tror United blir litt for sterke også i år. En 2. plass er mer realistisk for Liverpool sin del i år tror JEG.

Jeg tror det ikke. Den rosa skyen er forduftet, igjen står en realistisk Lfc supporter. Velkommen, min sky forsvant sist helg.

Har tippa United på topp og Liverpool på andre hele tida både før og i løpet av sesongen jeg. :) Men jeg synes det begynner og ligne noe sånn spille og lagmessig da, så at vi tar gull i serien i løpet av et par sesonger ser jeg ikke på som så veldig urealistisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror den største fordelen til United ovenfor de tre andre, spesielt Liverpool, er at de vet så utrolig godt hva som skal til. Selvfølgelig vet våre spillere det også i teorien, men den mentale edgen har ganske mye å si når det snører seg inn mot våren. Unitedspillerne kan bare si til seg selv "dette kan vi, dette har vi gjort før", mens våre spillere muligens er litt mer "å dæven, så nære har vi aldri vært før, tenk hvis vi vinner".

Lenke til kommentar
Jeg tror den største fordelen til United ovenfor de tre andre, spesielt Liverpool, er at de vet så utrolig godt hva som skal til. Selvfølgelig vet våre spillere det også i teorien, men den mentale edgen har ganske mye å si når det snører seg inn mot våren. Unitedspillerne kan bare si til seg selv "dette kan vi, dette har vi gjort før", mens våre spillere muligens er litt mer "å dæven, så nære har vi aldri vært før, tenk hvis vi vinner".

Det er veldig sant. Det skal utrolig mye mer til at vi vinner enn at United vinner på grunn av tidligere erfaring i finalen. Nå skal det jo også sies at vi er flinke til å dra igang kamper igjen når det ser dårlig ut. For eksempel CL-finalen og FA-Cupfinalen i fjor mot west ham. Hvis vi klarer å ta kamp for kamp og så heller spille finalen som hvilken som helst annen kamp så tror jeg vi kan klare det. (Men then again, ikke uten Rafa)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Enig med Wh1te. De er proffe fotballspillere og mentaliteten skal være sterk nok til å takle slike situasjoner uten problem. Men det er enklere sagt enn gjort uten øving. Har ofte tenkt når jeg selv er i små finaler her og der. Jeg kjenner jeg blir nervøs og tenker på hvordan det må være for Liverpool-spillerene i Champions League finalen. Tenk hvor sykt det må være. Angående serien vil jeg ikke tro på annet en 1. plass. Jeg liker ikke å "miste troen" så tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I og med at jeg aldri har hatt troen på gull i år, så har jeg ikke mistet noe som helst. Denne sesongen skal brukes til å bygge et bra lag, tjene penger i form av gode resultater og for all del ikke sparke en av de beste managerne vi har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...