Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser forøvrig at vi har en tung periode foran oss.

 

08.12.07 Reading - Liverpool

11.12.07 Marseille - Liverpool

16.12.07 Liverpool - Manchester U

19.12.07 Chelsea - Liverpool

22.12.07 Liverpool - Portsmouth

 

Skal bli deilig å knuse Derby andre juledag.

Det blir 13 av 15 poeng der. Dessverre tror jeg vi blir nødt til å nøye oss med uavgjort på Stamford Bridge. ;) Tøffe kamper, men så er det som er gøy. Skulle vi møtt Derby hver gang ville det blitt kjedelig.

Lenke til kommentar

Sitat fra dagbladet.no

 

Liverpool-manager Rafael Benitez stilte også i dag i joggedress, et tegn på at han har innfunnet seg med litt færre arbeidsoppgaver i hverdagen.

 

Dette stemmer vel ikke? Jeg synes han hadde på seg slips og skjorte i dag jeg? Men han hadde jakke over, men det er jo ikke så rart når det pøste ned.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Sitat fra dagbladet.no

 

Liverpool-manager Rafael Benitez stilte også i dag i joggedress, et tegn på at han har innfunnet seg med litt færre arbeidsoppgaver i hverdagen.

 

Dette stemmer vel ikke? Jeg synes han hadde på seg slips og skjorte i dag jeg? Men han hadde jakke over, men det er jo ikke så rart når det pøste ned.

 

 

Stemmer, det var dress med Jakke utenpå, dette sikkert nok på grunn av regn og været generelt :)

 

Så tror ikke Dagbladet helt skjønner hvorfor livet er slik det er ;)

Lenke til kommentar
Mener han hadde dress på seg i dag, ja.

Jeg fikk aldri med meg hva han hadde på beina, men han hadde 100% sikkert skjorte og slips under addidas jakken, som han forøvrig bruker ofte på dager med denne typen vær. Og jeg tror ikke Benitez er typen til å stille opp i skjorte, slips og joggebukse.

Lenke til kommentar
Hewitt: Chelseakampen er mikkemus-cupen.

Daså, da betyr det jo ikke for mye uansett. Tipper uansett det blir uavgjort, og da ekstraomganger/omkamp.

 

Edit:

Riise gir tur til Anfield til en LFC-supporter som måtte amputere beinet etter fotballtakling. Fin gest. :)

 

 

Riise er virkelig er person som bryr som om hvordan andre har det, og det ser man her.

Fikk frysninger da jeg leste at riise hadde tatt kontakt med Jon.

Lenke til kommentar

Enig.

 

Samme med Gerrard, da han fikk Rooney til å gi han signerte fotballsko (?) da han hadde kjørt på en liten guttunge som var Manchester fan..

 

Er glad for å se stjerner gjøre slikt, det finnes ikke for mange av dem for å si det slikt.

 

Disse folkene, som Riise og Gerrard bruker populæriteten og statusen sin til noe veldig positivt, noe som er veldig bra å se, spesielt når det er Liverpool-spillere vi leser om.

Er ikke bare supporterne som er spesielle, men også spillerne.

 

YNWA!

Lenke til kommentar
Erre Michael Shields låta dem nynner på helt på slutten av den første videoen?

:ermm:

Du burde da kjenne din musikk godt nok til å høre at vi nynner Johnny Cash sin strålende Ring of Fire.

note.gif Michael Shields got ten more years da-da-da-da da-rarara note.gif

 

:)

Sorry mac, men det er vel det som kalles lavmål. Flaut å høre "supportere" synge sånt. Og ja, før du begynner med at Liverpool-supportere gjør det samme, så er jeg helt klar over det og jeg synes de er like patetiske.

note.gif da-da-da-da da-rarara note.gif

 

:)

Lenke til kommentar

Herlig å se Liverpool spille for tiden nå, vi er både offensive og scorer masse mål, og vi er nesten tette bakover. Ser ut til at feiden mellom Benitez og eierne, bare har slått positivt ut! La oss håpe de fortsetter å krangle... :cool:

 

Syntes vi hadde god kontroll på kampen i dag, med unntak av feilen med Carragher og Reina, hvor vi hadde utrolig flaks for en gangs skyld. Ellers var kampen kjedelig mellom den 3. og 4. scoringen, men da hadde vi jo allerede avgjort kampen, så det er vel naturlig at man tar det litt roligere da.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Erre Michael Shields låta dem nynner på helt på slutten av den første videoen?

:ermm:

Du burde da kjenne din musikk godt nok til å høre at vi nynner Johnny Cash sin strålende Ring of Fire.

note.gif Michael Shields got ten more years da-da-da-da da-rarara note.gif

 

:)

Sorry mac, men det er vel det som kalles lavmål. Flaut å høre "supportere" synge sånt. Og ja, før du begynner med at Liverpool-supportere gjør det samme, så er jeg helt klar over det og jeg synes de er like patetiske.

note.gif da-da-da-da da-rarara note.gif

 

:)

Skjerpings, seriøst.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...