Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hvorfor er det ingen streams på Livesport som sender Liverpool? Edit: STREAM 4 FOLKENS! Endret 2. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Diouf med stygg stempling på Arbeloa der. Benayoun har forøvrig vært småfrisk innledningsvis. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Sami Hyypia! Ny assist fra Stevie G, godt å se at han begynner å finne tilbake til storformen! Endret 2. desember 2007 av Banjaluka Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den finske skogvokteren har det fremdeles i seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Haha, jeg følger ikke helt med. Pappa og broren min er på kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Anelka bommer på åpent mål, typisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Slett kommunikasjon mellom Carra og Reina der. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det syke faktum er at Anelka faktisk bommer... Men hva drev Reina og Carragher med? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Selvsagt må Torres score nå rett etter Anelka brant tidenes sjanse. Jeg blir frustert rett og slett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette er konge! Torres, jeg elsker deg! For en spiller... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Gud jeg elsker Torres. Nesten garantert scoring når han spiller. Jeg sa han kom til å score! Edit: Hihi @ NightKeeper Dårlig av Anelka må jeg si ja.. Endret 2. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fy faen for en pasning, og Torres gjør det bra med flippen. Frysninger av å se på det angrepet! Kred til Hyypiä for en god heading også. Men jeg liker ikke at vi er litt ukonsentrerte til tider, det straffer seg fort mot Bolton. Må jo bare le av Anelka da. Men den kommunikasjonssvikten som var der er farlig. Men vi vinner dette. Torres scorer en til og jeg håper Kewell får seg en. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg sa han kom til å score! Det gjorde jeg å Elsker Torres så jævlig mye. For en spiller. Kommer til å bli en legende hos oss ingen tvil! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Flott scoring av Torres der ja. Fin pasning av Stevie som da har fire assists på to kamper, om jeg ikke tar helt feil? Men det er skuffende å se Crouch utpå der. Har ikke grepet sjangsen fra start. Håper han blir byttet ut etterhvert. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nydelig chip. Heldig at Anelka ikke skårer- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er rett og slett trist å se Crouch. En i utgangspunktet grei spiller får det rett og slett ikke til for klubben i sitt hjerte. Det slo meg i går når jeg så Villa - Arsenal at Carew faktisk er en bedre versjon av Crouch - raskere, sterkere i kroppen, men litt mindre målfarlig. Håper Kewell spiller så lenge han orker. Broren min på 12 sitter alene med kompisen sin rett over Bolton-fansen. Han sitter sikkert og synger av full røst. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Deretter hadde Anelka århundrets miss. Reina kom ut for å ta en ball bak et sovende Liverpool-forsvar, men Jamie Carragher var på den. Han dundret inn i Reina, og Anelka hadde fri bane mot et helt åpent mål. På magisk vis setter franskmannen ballen minst en meter utenfor. Anelka is a red! :!: Han spillte jo for oss... Synd med Crouch, men vi får satse på at han klarer seg bedre i 2. omgang... Lurer på hvor lenge Kewell vil få spille... Endret 2. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hm.. Hobbs inn for Carra. Håper det er pga. redsel for karantene og ikke skade! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det feil hvis jeg sier "Wooohooo vi leder!!" nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå