Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for en pasning, og Torres gjør det bra med flippen. Frysninger av å se på det angrepet! Kred til Hyypiä for en god heading også. Men jeg liker ikke at vi er litt ukonsentrerte til tider, det straffer seg fort mot Bolton. Må jo bare le av Anelka da. :D Men den kommunikasjonssvikten som var der er farlig. Men vi vinner dette. Torres scorer en til og jeg håper Kewell får seg en. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er rett og slett trist å se Crouch. En i utgangspunktet grei spiller får det rett og slett ikke til for klubben i sitt hjerte. Det slo meg i går når jeg så Villa - Arsenal at Carew faktisk er en bedre versjon av Crouch - raskere, sterkere i kroppen, men litt mindre målfarlig.

 

Håper Kewell spiller så lenge han orker. Broren min på 12 sitter alene med kompisen sin rett over Bolton-fansen. Han sitter sikkert og synger av full røst.

Lenke til kommentar
Deretter hadde Anelka århundrets miss. Reina kom ut for å ta en ball bak et sovende Liverpool-forsvar, men Jamie Carragher var på den. Han dundret inn i Reina, og Anelka hadde fri bane mot et helt åpent mål. På magisk vis setter franskmannen ballen minst en meter utenfor. Anelka is a red!

:!: Han spillte jo for oss...

 

Synd med Crouch, men vi får satse på at han klarer seg bedre i 2. omgang... Lurer på hvor lenge Kewell vil få spille...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...