knipsolini Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 B. Silva suspendert mot Chelsea pga Mendy-tweeten. Det var jo uflaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Gini with the flu også nå. Uff. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Om det berre er vanlig influensa er det jo perfekt å bli ferdig med det no. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Whiteshit skrev (10 timer siden): Bakover er ikkje eg så bekymra om VVD er der - går han ut så mangler det sjef baki der, og det har vi sett før (og også med city i år gir fleire baklengs. Gomez har vært kaptein på ungdomslangslagene til England. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Ser ut som tapet mot Liverpool virkelig svir for Manchester City. Først går Sterling berserk på Gomez på landslagstreningen, en hel dag etterpå. Gir ut en tullete unnskyldning som passer hvis han hadde gjort noe dumt der og da i kampen. Nå klager de inn dommeren. For de gir seg ikke og mener det skulle vært 2 straffespark. Situasjon 1 er aldri straffe da ballen tar i armen på Silva først. Og som vi alle vet nå, så slås offensiv hands hardt ned på. Situasjon 2 er vel heller ikke straffe da armen er helt inntil kroppen og avstanden er en knapp meter. Noe som det sjeldent til aldri blåses straffe for. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Sjøl om eg prinsipielt er mot slike straffer så blir jo ofte straffer som situasjon2 ofte tildelt. Og typisk meir i CL enn i PL. Gomez er ikkje mann nok til å ta ansvar der bak enda. Han blir i tillegg rekna som 4. Valg på stopperplass av Klopp - tilsynelatande iallefall. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Det varierer jo, han var jo regnet som 2. valg før den siste skaden. I min bok er han bedre enn både Lovren og Matip, selv om Matip virker ganske tilregnelig i motsetning til Lovren loose cannon Dejan aka jogging back to defence aka woops. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Gomez var fantastisk før han ble skadet, men har sett veldig rufsete ut denne sesongen. Lovren hadde vel fått beskjed om at han var fjerdevalg, bak Gomez også. Men så har han kommet foran, uten å ha spilt spesielt bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Hendo og Joe sendt hjem fra landslaget. Hurra! De to, salah og robbo usikker til Palace-kampen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Palace kan bli røft. Når tør vi håpe på Matip-retur? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Til jul kanskje. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Alt jeg vil ha til jul er Joel Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Noterer meg no at VVD har reist heim igjen fra landslaget grunna "personlige årsaker" - antar det då ikkje gjelder skade. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Sitat "personlige årsaker" De er vel kvalifisert og han får prioritert hvile? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) Emre Can mistrives i Juventus og kan allerede være på vei bort, samme med Couthinio. gresset på Anfield er kanskje grønt nok? ? Endret 18. november 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Ja det kan du si. Dro ikke Coutinho for å vinne "big titles" sånn som CL? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Ser ut som det blir Milner vs Zaha i helgen. Fysj så fælt å tenke på. Origi for Salah. Blir en tøff bortekamp Gruer meg allerede Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Første tapet potensielt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Det blir sagt at avtalen skal sluttførast i januar. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå