Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Moro å se igjennom bildene og videoene dine Hewitt! Ser ut til at du har hatt en flott tur, men hadde du ikke noen bilder av deg med Champions League pokalen også? Mente du fortalte om noe sånt... Uansett, jeg gleder meg ikke akkurat mindre til jeg skal over i mai nå. :)

 

Var det forresten tillatt å ta bilder fra Beatles museet? Synes det som regel er fotoforbud på slike plasser... Og er det tillatt å ha med seg speilrefleks med et kraftig zoom-objektiv på fotballkamp? Eller må man klare seg med et lite kompaktkamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm.. Alle kompisene mine som har Canal+ er borte. Såå, jeg har ingen plass til å se Liverpool kampen.. Har bare kabel i leiligheita.. Noen som vet om en plass på nettet hvor det er bra å se kamper? Men OK+ kvalitet? :)

 

 

Kan streame kampen, bruker bestandig sopcast som er et fabelaktig program.

Finner alt du trenger på : http://www.footballunlimited.net/

Endret av Lfcr
Lenke til kommentar
Erre Michael Shields låta dem nynner på helt på slutten av den første videoen?

:ermm:

Du burde da kjenne din musikk godt nok til å høre at vi nynner Johnny Cash sin strålende Ring of Fire.

 

Moro å se igjennom bildene og videoene dine Hewitt! Ser ut til at du har hatt en flott tur, men hadde du ikke noen bilder av deg med Champions League pokalen også? Mente du fortalte om noe sånt... Uansett, jeg gleder meg ikke akkurat mindre til jeg skal over i mai nå. :)

Jo, det har jeg. Et av de bildene av CL-trofeet der det står på et bord er tatt etter at jeg fikk tatt bilde av meg med trofeet. Men det publiseres ikke her. :p Er ikke tilfeldig at jeg ikke finnes på noen av disse bildene. :p

 

Disse bildene er bare et lite utvalg av de mest spennende og relevante, jeg tok nærmere 250 bilder totalt.

 

Var det forresten tillatt å ta bilder fra Beatles museet? Synes det som regel er fotoforbud på slike plasser... Og er det tillatt å ha med seg speilrefleks med et kraftig zoom-objektiv på fotballkamp? Eller må man klare seg med et lite kompaktkamera?

Aner ikke om det var tillatt, men jeg så hvert fall ingen skilt som sa noe annet, ingen stoppet meg eller andre og det var flere andre så tok, så jeg går ut fra at det ikke var noe problem. Jeg så flere med speilrefleks på Liverpool-kampen, så det bør ikke være noe problem. Men ikke ta med det aller største objektivet kanskje. :p Selv om jeg ikke ser noen grunn til at det ikke skulle være lov da, er ikke fotoforbud på fotballkamper slik det er med for eksempel konserter.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Da er det kamp i dag også, her skal vi ha tre poeng! Bolton har jo vært svake i hele år, men slo united 1-0 hjemme. Det viser jo at de har noe å fare med. Liverpool på sin side har 17 - 4 i målforskjell på de fire siste kampene (All competitions). Kevin Nolan og Nicky Hunt er suspendert for bortelaget.

 

Hvis jeg ikke tar feil, må Carra stå over kampen mot united den 16 om han pådrar seg gult kort. Blir han spart fra start? Det høres jo naturligvis litt tullete ut, siden man også mangler Agger, men er det noen som kan gjøre det, så er det Rafa.

 

Klarer vi å forbedre hjemmeformen? Hope so!

 

Her er laget jeg ønsker meg:

 

-------------------Reina--------------------

Finnan------Carra-----Hyypia-------Riise

----------------------------------------------

-----------Gerrard---Mascherano---------

Babel--------------------------------Kewell

---------------------------------------------

---------------Kuyt---Torres---------------

Lenke til kommentar

Jeg vil å helst se Babel på topp med Torres. Tror ikke det er så realistisk - tror Rafa foretrekker og spille Babel på en av kantene. Uansett håper Kewell starter!

 

ErlendRU: Henger meg på 3-1. Torres putter ihvertfall kanskje Gerrard også. Anelka scorer for Bolton.

 

 

 

Førsteellever:

Reina

Arbeloa

Carragher

Hyypiä

Riise

 

Benayoun

Gerrard

Lucas

Kewell

 

Crouch

Torres

 

Benk:

Itandje

Hobbs

Mascherano

Babel

Kuyt

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Skadet til over nyttår!

Hvordan i alle dager har jeg klart å gå glipp av det? :ermm: Velvel, så lenge Benayoun og Babel ikke gjør seg bort så går det vel greit.

 

Tror det ender 2-1. Gerrard og Benayoun. Anelka scorer for gjestene.

Jeg har også gått glip av det :dontgetit:... Jaja, i alle fall har vi Kewell tilbake, og jeg må innrømme dette var et fint lag. Spesielt Lucas, tror han kan bli en stor spiller etterhvert...

 

Hva skjer forresten med Sissoko? Sitter han på tribunen?

 

Er det noen sjanse for at vi får se Mikel Alonso spille i dag?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Erre Michael Shields låta dem nynner på helt på slutten av den første videoen?

:ermm:

Du burde da kjenne din musikk godt nok til å høre at vi nynner Johnny Cash sin strålende Ring of Fire.

note.gif Michael Shields got ten more years da-da-da-da da-rarara note.gif

 

:)

Sorry mac, men det er vel det som kalles lavmål. Flaut å høre "supportere" synge sånt. Og ja, før du begynner med at Liverpool-supportere gjør det samme, så er jeg helt klar over det og jeg synes de er like patetiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...