knipsolini Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 "Ser vi på oversikten til tyske transfermarkt.de og tar kjøp/lån-utgifter og trekker fra salg/utlån-inntekter, har Guardiolas City brukt syv ganger så mye som Klopps Liverpool: 5,3 milliarder kroner mot Liverpools 750 millioner." Ingen tvil om at Pep er en fantastisk manager, men skulle gjerne visst hvordan han ville gjort det med mer begrensete midler, etter å ha leder Barcelona, Bayern og City. Hadde forøvrig også vært interessant å sett hvordan det hadde gått med Klopp om han tok over en av disse klubbene. Ingen grunn til å tro at det ikke hadde blitt suksess, men tror helt klart han liker å bygge opp et lag fremfor å ta over et stjernegalleri https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJxx5Q/store-trenere-smaa-krangler-og-en-sleip-guardiola-retrett?utm_source=vgfront&utm_content=row-7 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 "Ser vi på oversikten til tyske transfermarkt.de og tar kjøp/lån-utgifter og trekker fra salg/utlån-inntekter, har Guardiolas City brukt syv ganger så mye som Klopps Liverpool: 5,3 milliarder kroner mot Liverpools 750 millioner." Ingen tvil om at Pep er en fantastisk manager, men skulle gjerne visst hvordan han ville gjort det med mer begrensete midler, etter å ha leder Barcelona, Bayern og City. Hadde forøvrig også vært interessant å sett hvordan det hadde gått med Klopp om han tok over en av disse klubbene. Ingen grunn til å tro at det ikke hadde blitt suksess, men tror helt klart han liker å bygge opp et lag fremfor å ta over et stjernegalleri https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJxx5Q/store-trenere-smaa-krangler-og-en-sleip-guardiola-retrett?utm_source=vgfront&utm_content=row-7 Hæ? FFP? Hva er det? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Watch out for Leicester og Rodgers! Lenke til kommentar
sector Skrevet 9. november 2019 Del Skrevet 9. november 2019 Watch out for Leicester og Rodgers! Tror det er noen år til neste gang Leicester vinnser serien. Men Chelsea ser bra ut for tiden. De surfer i medvind, og Lampard har virkelig fått laget til å spille bra fotball. Syns de ser skumle ut, og de kommer på en måte i full fres under radaren, for Liverpool og City for så enorm oppmerksomhet. Håper på Liverpool-seier i morgen, og U mellom Chelsea og City om en stund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Hendo må steppe opp et par hakk i dag Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 City har en jævlig god trio på toppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Og vi har Lovren Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 City har en jævlig god trio på toppen. Vår er no ikkje så verst heller. Hadde vi berre fått henta de bruyne mens han enda var pool-fan ^^ Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ox-Origi inn for Hendo-Salah i andre omgang. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg ser ikke frem til denne kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Enveiskjøring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 He's one shot per match! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 lol, da røyk kjedelig 0-0 kamp håpet som forventet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Deiliiig. Ederson hadde kanskje tatt den. Flaut av Aguero, ingen grunn å slutte å spille Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg skjønner ikke fotball lenger jeg, for det der lignet på en hands Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Bravo er en drittkeeper kan fort slippe inn mange mål her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Jeg skjønner ikke fotball lenger jeg, for det der lignet på en handsCity handser først. Pl dømmer ikke softball Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Det der greiene der gjer meg meir og meir usikker på ka VAR er til for. Såg ut som soleklar hands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå