Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Sånn er det å ha gode spellere. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 mentality giants!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A AUSIDNASIUDNASIUDASDASD Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 For et deilig lag, nekter å tape Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Sånn er det å ha gode spellere. Fælt å si det, og tilgi meg for at jeg banner i kirken, men spiriten til dette Liverpool-laget er som å se en god gammel årgang av Fergies United. De simpelthen nekter å gi opp. Dette kan det fort bli PL-gull av 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Så jævla deilig! Fult fortjent, og jævla VAR kan pelle seg til helvete vekk fra alt som har med fotball å gjøre. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Fælt å si det, og tilgi meg for at jeg banner i kirken, men spiriten til dette Liverpool-laget er som å se en god gammel årgang av Fergies United. De simpelthen nekter å gi opp. Dette kan det fort bli PL-gull av Jinx i deres egen tråd! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jinx i deres egen tråd! Dette er ikke for å jinxe. Jeg er faktisk litt imponert Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Dette er ikke for å jinxe. Jeg er faktisk litt imponert Hyggelig det, men intensjonen har jo ingenting å si, jinxen er der uansett Edit: og det var ikke så veldig seriøst ment, mer et lite stikk til når det var haraball i tråden deres om anti-jinxing for en stund siden Endret 2. november 2019 av KANE2009 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Fælt å si det, og tilgi meg for at jeg banner i kirken, men spiriten til dette Liverpool-laget er som å se en god gammel årgang av Fergies United. De simpelthen nekter å gi opp. Dette kan det fort bli PL-gull av Jo, jeg er enig i det. Fy som jeg hatet å se på alle de fordømte målene som kom langt uti kampen. Liverpool er seige å slå for tida, men man må skjerpe førsteomgangsinnsatsen. Veldig deilig seier! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Hyggelig det, men intensjonen har jo ingenting å si, jinxen er der uansett Edit: og det var ikke så veldig seriøst ment, mer et lite stikk til når det var haraball i tråden deres om anti-jinxing for en stund siden Liverpool er et jævla søplelag som kommer til å ende opp på 2. plass bak City. Fornøyd nå? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Herregud scorer jo på overtid i alle kamper dereSkjedd to ganger.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Fælt å si det, og tilgi meg for at jeg banner i kirken, men spiriten til dette Liverpool-laget er som å se en god gammel årgang av Fergies United. De simpelthen nekter å gi opp. Dette kan det fort bli PL-gull av Kan? Dette blir gull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Kan? Dette blir gullOnly sith lords deals in absolutes. Vi er i tidlig november, slapp litt av. Endret 2. november 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Slutt med dette tullet. Som sagt, dette er som at dere pisser på oss. Dere kan sitte og omvendt-jinxe i deres egen tråd Liverpool er et jævla søplelag som kommer til å ende opp på 2. plass bak City. Fornøyd nå? Jeez, grow some humour Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Hele gjengen her har blitt til han derre benjbo fyren.... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Hele gjengen her har blitt til han derre benjbo fyren.... Klok av skade heter det. Ingen vits å drive og prate om gull nå, er som Daniel sier tidlig i November. Mange kamper som skal spilles (og forhåpentligvis vinnes) før det i det hele tatt er vits i å begynne å håpe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jeez, grow some humour Jeg syns det var morsomt jeg også. Må jeg ha med en smiley for at du skal forstå det? 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg syns det var morsomt jeg også. Må jeg ha med en smiley for at du skal forstå det? Det hjelper på det, ihvertfall når du avslutter med en semi-aggressiv "fornøyd nå" Greit å tenke på at tone ikke er så lett å formidle on the internetz. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Det hjelper på det, ihvertfall når du avslutter med en semi-aggressiv "fornøyd nå" Greit å tenke på at tone ikke er så lett å formidle on the internetz. Oki. Unnskyld da mannen 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Oki. Unnskyld da mannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå