Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at Masche har bestemt seg nå for å ikke fortsette i Liverpool hvis Rafa sparkes. Hva skal han da gjøre hvis han skriver under kontrakt på 5 år og Rafa forsvinner om et år? Men det vil nok avhenge av den nye treneren, og selvfølgelig hvordan Masche og familien har tilpasset seg Liverpool i form av medspillere, byen, bosted, språk, osv. Og det er klart at en spiller som virkelig ser opp til en trener og som har tillit og god kommunikasjon med den treneren, blir usikker hvis han skulle forsvinne brått. Det er helt normalt og gjelder nesten alle spillere, men de fleste greier å

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kewell er konge! Vurderer og ha han på drakta neste år.

 

Liverpools deleier Tom Hicks uttaler til Liverpool Echo at han ikke er interessert i å selge seg ut av Liverpool FC. Han avviser også at det har oppstått en konflikt mellom ham og George Gillett. Begge har blitt forbløffet over artikler i engelsk press, inkludert historier om at Rafael Benítez risikerer å få sparken, noe som ikke skal ha rot i virkeligheten.

- Jeg ønsker å oppklare at jeg ikke ønsker å selge mine aksjer til noen. Jeg har ingen anelse om hvorfor noen tror det. Det er bare tøv.

 

Angående Benítez' posijon i klubben og supporternes marsj til støtte for Rafa på onsdag, har Hicks følgende kommentar:

- Fansen er veldig lidenskapelig, og det er hva vi liker ved dem.

 

- Det har vært en stor misforståelse, som er sterkt overdrevet. George og jeg er glad for at det har roet seg.

 

- Vi har en stor kamp på søndag mot Bolton, en stor kamp mot Marseille og en stor kamp mot våre naboer i øst. Hovedsaken er at laget spiller bra.

 

Han kommenterte også Liverpool-fansens bekymringer over at eierne ikke er i stand til å kommunisere med staben på Anfield så ofte som nødvendig. Foster Gillett, George Gilletts sønn og en av direktørene på Anfield, vil representere dem.

- Jeg antar at vi er fraværende eiere. Det er det ingen tvil om. Men Foster returnerte til Liverpool i forrige uke. Han er vår hjelp med å håndtere kommunikasjonen på daglig basis, så ofte vi kan.

 

Om de påståtte uenighetene med Gillett, måtte Hicks trekke på smilebåndet.

- George og jeg har aldri stått hverandre nærmere. Vi var begge veldig skuffet og forvirret over hvor denne unøyaktige informasjonen kom fra.

 

- Det er en ny erfaring for oss. Pressen i Storbritannia er veldig annerledes. Echo har vært greie. Men det er skuffende at løgn har blitt behandlet som fakta av andre.

 

- Å eie Liverpool har vært stort, og vi nyter det fremdeles.

 

 

Dette var godt å lese.

 

 

http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...mp;parentzone=0 (Står mer her)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tviler på at Masche har bestemt seg nå for å ikke fortsette i Liverpool hvis Rafa sparkes.

 

Det tviler ikke jeg et sekund på.

 

Angående den seneste artikkelen på Liverpool.no så synes jeg det er litt urovekkende at eierne ikke sier noe om Rafa.

Lenke til kommentar
Litt oftopic no...

 

Har planer om en Fotball tur til neste år... Men kan noen anbefale gode Tur opperatører. Kommer ikkje til å bestille fra Sabra Tours grunnen er at har reist med dem 2 ganger nå og har fått ikkje så bra plass på Anfield. Er blitt plassert oppi et hjørne på Anfield da. Det eg har lyst til er plass enten på langsiden eller The Kop.

 

Jeg var i Liverpool i fjor<3 Så aston villa Liverpool, hadde betlat dyre dommer for biltter til en eller annen operatør, endte med at vi hadde fått biltter til "villa tribunen" så jeg måtte ha genser over gerrard drakten min :p

 

Jaja....sukk

Lenke til kommentar

Den er kjip. Jeg fikk selv ikke de beste plassene fra Sabra, men det finnes ingen dårlige plasser på Anfield. Fikk hvert fall stå og synge med Liverpool-supporterne og ikke Porto-supporterne, må vel nesten si meg fornøyd med det. :p Poenget er at det er vanskelig og sikkert også dyrere å få gode plasser på Anfield, for eksempel rundt midten på langsidene eller på The Kop. Jeg vet dog at Sabra har/har hatt såkalte The Kop-pakker, som er helt like de andre pakkene deres bare med billetter på The Kop. Anbefaler deg derfor at du aller først, når terminlista kommer (samme dag!!) sender en mail eller ringer til Sabra, spør om noen konkrete kamper (helst flere alternativ, med mindre du har en motstander du bare MÅ se og for all del, ikke ta topp 4 eller Everton) og spør spesifikt om billetter på The Kop. Kan de levere det, så sier de ja. Kan de ikke, så kontakter du andre operatører. Men Sabra er den sikreste operatøren du kan velge siden de har et tett og godt samarbeid med supporerklubben, så jeg ville forhørt meg med dem først.

 

wh1te: Skal ikke utelukke det, men jeg tror det ikke, det ville i så fall vært veldig bastant. Og da spørs det om vi egentlig vil ha ham hvis han føler større tilknytning til Benitez enn til alle andre aspekter ved klubben. Selv om jeg selvfølgelig skjønner at treneren er det viktigste for en spiller, så burde man hvert fall vente og se hvordan en eventuell (forhåpentligvis ikke) ny trener er og hvordan kommunikasjonen og tilliten er under ham før man bestemmer seg for sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

At Masche ikke vil signere uten Rafa betyr ikke at det kun er Rafa som betyr noe for ham i klubben. Det kan veldig godt være at han har lite lyst å ta sjansen på å bli i en klubb med en manager som ikke ønsker å bruke ham. Vi har som kjent ganske mange sentrale midtbanespillere og jeg vil tro Rafa har gitt ham garantier om spilletid i fremtiden. Uten en slik garanti, ønsker han ikke å bli, enkelt og greit.

 

Dessuten er han sikkert ikke alene om å mene at Liverpool blir i ubalanse hvis Rafa må gå. Styret står i en ende, supporterne i en annen og en eventuell manager i midten. En slik klubb er ikke ideell å spille for.

Lenke til kommentar

Greit, jeg kan se poenget, godt argumentert. Står fortsatt på at jeg synes det blir litt for bastant å bestemme sånt nå, men ... Får uansett håpe Masche ikke har gjort det, og ikke minst at Rafa ikke blir sparket. :) Må jo sies at det har hvert fall blitt lysere i denne saken den siste uka, med noen meldinger fra eierne og Rafa som forteller om positive ting hvert fall.

Lenke til kommentar

Det var ønsket med noen bilder fra turen, her er de. 79 av godt over 200 bilder, og tok mest fokus på bilder av ting som er relatert til Liverpool FC og noen bilder av byen og Albert Dock.

 

Straffen til Gerrard:

 

Litt av YNWA et par minutter etter kampen:

 

Det er smakk om rævva digitalkamera-opptak, så ikke noe kjempegreier hverken bilde- eller lydmessig.

 

Og selvfølgelig vinner vi i morgen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hm.. Alle kompisene mine som har Canal+ er borte. Såå, jeg har ingen plass til å se Liverpool kampen.. Har bare kabel i leiligheita.. Noen som vet om en plass på nettet hvor det er bra å se kamper? Men OK+ kvalitet? :)

 

Pub anyone ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...