Juggel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Om det er sant det avisene hevder om Hicks er han en en dust! Når man tar over en klubb som Liverpool MÅ man regne med at det blir uenigheter, og det må ga an å løse de på en voksen måte, enn å si "detta gidder hvertfall ikke jeg være med på lenger" (satt litt på spissen). Nå har imidlertid Perry gått ut å sagt at dette bare er tullball, og jeg setter min lit til at det er sant. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeje. Hjemme igjen. O' kjære moderland! Hvis - og det er viktig å legge trykk på HVIS, siden avisene ofte driter i hva som stemmer eller ei og skriver som det passer dem - det stemmer, så er han en idiot, ja. Mer enn det er det egentlig ikke å si, spesielt siden ingen av oss faktisk vet om det stemmer eller ei. Men uansett så ser det ut til at det nye eierskapet vårt ikke blir så rosenrødt som vi hvert fall våget å HÅPE på. Nye eiere var et must, men dessverre så bringer også nye eiere ofte med seg problemer. Det så lyst ut i starten, de virket greie nok og så ut som de ville det beste for Liverpool, men så har det blitt litt problemer, både med kapitalen, transferpolicy, trenerspørsmål, samarbeid, osv. Jeg liker heller ikke at de eier andre klubber enn Liverpool og at de er så lite på kamper og dermed viser veldig lite sportslig engasjement (selv om de sikkert jubler over hver eneste seier siden det øker verdien og pengestrømmen noen kroner), men det er det jo ikke noe jeg får gjort noe med for så vidt. Roman er i det minste på nesten hver eneste kamp, ikke at jeg ville hatt han av den grunn, men bare for å understreke at jeg helst ser at eierne faktisk engasjerer seg i hvordan klubbern gjør det. Vi får bare håpe at alt ordner seg i kulissene der og at eierne helst holder seg nettopp der - i kulissene. Edit: Jeg skulle vært milliardær. Jeg ville vært den perfekt LFC-eier. Endret 30. november 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg skulle også vært milliardær. Vi kunne blitt et bra investorteam Hewitt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg var alltid fan av at han styrtrike oljesjeiken skulle bli den nye eieren jeg. Han virker mer interessert i Liverpool utenom det økonomiske spør du meg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe United hadde jeg gjort det og dratt det inn på børsen før jeg hadde solgt ut aksjene til supporterne. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det 1. april i dag? Hicks vurderer salg Dette begynner å ligne en såpeopera Det er rett og slett en skandale at en så tradisjonsrik og "seriøs" klubb skal bli offer for slikt. Det hører ikke hjemme noe sted.. Nå er det jo ingen av oss som vet hva som egentlig har skjedd da... Mange av "ryktene" er det jo the S** som har kommet med.. Men uansett dette er trist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tror det eneste vi er offer for er spekulasjoner i media. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tror det eneste vi er offer for er spekulasjoner i media. Kan jo stemme, men vi får vite det nok om det skjer. Jeg bare liker ikke at Hicks allerede vil selge seg ut. Da virker isåfall den sjeiken som en fornuftig eier... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg tror det eneste vi er offer for er spekulasjoner i media. Kan jo stemme, men vi får vite det nok om det skjer. Jeg bare liker ikke at Hicks allerede vil selge seg ut. Da virker isåfall den sjeiken som en fornuftig eier... Hicks er en av verdens rikeste. ( ihvertfall rik ) og han har nok aldri gått med på dette hvis han ikke var sikker. Og det er ikke noe som tilsier at det er noe økonomisk som har skjedd med liverpool siden han tok over. Så jeg tror nok at dette er en fjær som ble til en dinosaur eller hva man sier....... Men mulig dette tenner Rafa og han disipler og at det tenner The Kop ENDA mer! Det hadde ikke skadet Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det vil jeg også tro, men jeg greier ikke å la være å være skeptisk. Vi får bare satse på at dette er en kampanje som vil snart være over, og at vi får inn flere gode spillere nå... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Og vi får penger til å kjøpe Masche! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Og vi får penger til å kjøpe Masche! For meg så ser dette ut som om det er det viktigste kjøpet vi MÅ få i land... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så lenge fremtiden til Rafa er usikker - hvis den er det - så signerer ikke Masche en dritt. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så lenge fremtiden til Rafa er usikker - hvis den er det - så signerer ikke Masche en dritt. Nå vet ikke vi heller en dritt da Tror ikke at Liverpool Football Club sparker en manager på en slik måte. Det går ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jo, vi vet at han ikke signerer hvis Rafa ryker. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Så lenge fremtiden til Rafa er usikker - hvis den er det - så signerer ikke Masche en dritt. Betyr det at det kun er Rafa som betyr noe for ham. Hva med de andre fantastiske spillerne i klubben, som må være en glede å spille sammen med? De må vel også ha noe å si. Hvis det er slik skjønner jeg ikke hva Mascherano tenker. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jo, vi vet at han ikke signerer hvis Rafa ryker. Sitat The S** eller? Tror ikke det er så enkelt. Man forelsker seg ikke i en trener på denne måten. Hvis dette stemmer så er ikke masch en mann for klubben. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Laget jeg tror Rafa stiller med på søndag: Reina Finnan - Carra - Hyypia - Riise Babel - Gerrard - Mascherano - Kewell Torres - Crouch/Kuyt Mulig Bønna spiller å. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Laget jeg tror Rafa stiller med på søndag: Eller håper Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Laget jeg tror Rafa stiller med på søndag: Eller håper Eller håper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå