Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Om det er sant det avisene hevder om Hicks er han en en dust! Når man tar over en klubb som Liverpool MÅ man regne med at det blir uenigheter, og det må ga an å løse de på en voksen måte, enn å si "detta gidder hvertfall ikke jeg være med på lenger" (satt litt på spissen).

Nå har imidlertid Perry gått ut å sagt at dette bare er tullball, og jeg setter min lit til at det er sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeje. Hjemme igjen. O' kjære moderland!

 

Hvis - og det er viktig å legge trykk på HVIS, siden avisene ofte driter i hva som stemmer eller ei og skriver som det passer dem - det stemmer, så er han en idiot, ja. Mer enn det er det egentlig ikke å si, spesielt siden ingen av oss faktisk vet om det stemmer eller ei. Men uansett så ser det ut til at det nye eierskapet vårt ikke blir så rosenrødt som vi hvert fall våget å HÅPE på. Nye eiere var et must, men dessverre så bringer også nye eiere ofte med seg problemer. Det så lyst ut i starten, de virket greie nok og så ut som de ville det beste for Liverpool, men så har det blitt litt problemer, både med kapitalen, transferpolicy, trenerspørsmål, samarbeid, osv. Jeg liker heller ikke at de eier andre klubber enn Liverpool og at de er så lite på kamper og dermed viser veldig lite sportslig engasjement (selv om de sikkert jubler over hver eneste seier siden det øker verdien og pengestrømmen noen kroner), men det er det jo ikke noe jeg får gjort noe med for så vidt. Roman er i det minste på nesten hver eneste kamp, ikke at jeg ville hatt han av den grunn, men bare for å understreke at jeg helst ser at eierne faktisk engasjerer seg i hvordan klubbern gjør det. Vi får bare håpe at alt ordner seg i kulissene der og at eierne helst holder seg nettopp der - i kulissene.

 

Edit:

Jeg skulle vært milliardær. Jeg ville vært den perfekt LFC-eier. :(

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Er det 1. april i dag?

 

Hicks vurderer salg

 

Dette begynner å ligne en såpeopera :no:

 

 

Det er rett og slett en skandale at en så tradisjonsrik og "seriøs" klubb skal bli offer for slikt. Det hører ikke hjemme noe sted..

 

Nå er det jo ingen av oss som vet hva som egentlig har skjedd da... Mange av "ryktene" er det jo the S** som har kommet med.. Men uansett dette er trist

Lenke til kommentar
Jeg tror det eneste vi er offer for er spekulasjoner i media.

Kan jo stemme, men vi får vite det nok om det skjer. Jeg bare liker ikke at Hicks allerede vil selge seg ut. Da virker isåfall den sjeiken som en fornuftig eier...

 

 

Hicks er en av verdens rikeste. ( ihvertfall rik ;) ) og han har nok aldri gått med på dette hvis han ikke var sikker. Og det er ikke noe som tilsier at det er noe økonomisk som har skjedd med liverpool siden han tok over.

 

Så jeg tror nok at dette er en fjær som ble til en dinosaur eller hva man sier.......

 

Men mulig dette tenner Rafa og han disipler og at det tenner The Kop ENDA mer! Det hadde ikke skadet ;)

Lenke til kommentar
Så lenge fremtiden til Rafa er usikker - hvis den er det - så signerer ikke Masche en dritt.

Betyr det at det kun er Rafa som betyr noe for ham. Hva med de andre fantastiske spillerne i klubben, som må være en glede å spille sammen med? De må vel også ha noe å si. Hvis det er slik skjønner jeg ikke hva Mascherano tenker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...