Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Klar og korrekt idømt.Selvfølgelig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Klar idiotisk straffe Rent fotballinstinkt. "Noen var borti meg, best å kaste seg ned og rope høyt i tilfelle det blir blåst". Lurer på om fotballkara er like snublete på privaten. Sparker de borti en fortauskant er det rett ned i fosterstilling. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Greit nok at Mané overspiller, men det er en klar straffe. Situasjonen som leder til det er ganske freaky greier. Skjer alltid noe rart i kamper Liverpool sliter i Edit: Hangeland oppsummerer det greit! «– Mané hjelper ekstremt godt til. Han faller som om han blir skutt av en snikskytter. Men jeg forstår at det blir blåst» Endret 5. oktober 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Mye medgang for Liverpool om dagen ja. Irriterte meg alltid grenseløst før i tiden, da Liverpool kjempet om fjerdeplassen, å se topp 1-2 alltid ta med seg tre poeng som i kampen til Liverpool i dag. Men sånn er det visst med de beste lagene, har mye marginer med seg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Burde optimalt sett vært til Liverpool straffe til og gult kort til Mane 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Burde optimalt sett vært til Liverpool straffe til og gult kort til Mane ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 https://smp.vgc.no/v2/images/b310366c-9f15-4c34-957e-a7c7f52500ba?fit=crop&h=497&w=800&s=eac741ce955b3c1941c8cf97a82ef018233beb61 Herlig bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Herlig resultat ^^ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Andy Robertson klarte å fyre opp Suarez også. Noen som vet hva han sa/gjorde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Manes 50 mål for Liverpool i dag. Salah, Mane og Firmino bikka 50 mål. Så sweet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Er vel opplagt at seiersrekken brytes i neste kamp mot United, og at opphentingen av City vil starte der Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Avhenger av at spillere kommer tilbake fra skader, tror et United-lag uten skader kan ha en sjanse mot Liverpool, men stiller vi det som omtrent er b-laget blir det nok enkelt for dere. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er vel opplagt at seiersrekken brytes i neste kamp mot United, og at opphentingen av City vil starte der Kan ikke ha sett mye av United denne sesongen du 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 ?Synes det var spot on jeg. Var jo en skikkelig dive, men samtidig også riktig å dømme straffe. Bare synd det aldri kan gis begge deler. Straffen burde også vært tatt på nytt ettersom det var Liverpool-spillere i feltet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Synes det var spot on jeg. Var jo en skikkelig dive, men samtidig også riktig å dømme straffe. Bare synd det aldri kan gis begge deler. Straffen burde også vært tatt på nytt ettersom det var Liverpool-spillere i feltet. Skal det ikke gis kun om de har innvirkning på returen? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Synes det var spot on jeg. Var jo en skikkelig dive, men samtidig også riktig å dømme straffe. Bare synd det aldri kan gis begge deler. Straffen burde også vært tatt på nytt ettersom det var Liverpool-spillere i feltet. Spot on? Jeg forstod ikke hva han mente. "Burde optimalt sett vært til Liverpool straffe til og gult kort til Mane" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Skal det ikke gis kun om de har innvirkning på returen? Det tror jeg ikke. Skal blåses uansett, gjelder både om keeper ikke er på strek eller om det er spillere i feltet. Med mindre PL kjører andre regler her. Det ville uansett ikke hatt noe å si her, så det har kun akademisk betydning. Spot on? Jeg forstod ikke hva han mente. "Burde optimalt sett vært til Liverpool straffe til og gult kort til Mane" Med litt godvilje så skjønte du nok den setningen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Andy Robertson klarte å fyre opp Suarez også. Noen som vet hva han sa/gjorde? https://twitter.com/JackCook95/status/1180736338557095937?s=20 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er vel den lille albuen han får i magen fra Robertson han klikker for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå