Whiteshit Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Syns det var rart å ikkje sjå Arnold eller Robertson der. Begge hadde kanskje blitt voldsomt men en av dei? Edit: dette er jo med "briller" på, så det ser kanskje annleis ut objektivt. Endret 24. september 2019 av Whiteshit Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Men Lionel Messi var verdens beste, av en eller annen grunn... Ligagull og 51 mål på 50 kamper er ikke godt nok? Salah hadde til sammenlining 27 mål på 51 kamper. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Helt innafor at Messi vant best-i-verden-prisen ja. Han var helt fantastisk forrige sesong, ikke rart han ble stemt frem igjen. Van Dijk nærmeste utfordrer etter min mening, men Messi var (nok en gang) et knepp opp fra alt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) En kåring igjen så kan vi heller se fremover. Vært "spenstig " om det går to år på rad uten at verken Ronaldo eller messi vinner ballon d'Or. De har dominert så kraftig. Endret 24. september 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 En kåring igjen så kan vi heller se fremover. Vært "spenstig " om det går to år på rad uten at verken Ronaldo eller messi vinner ballon d'Or. De har dominert så kraftig. Blir jo helt lotto hvem som kommer til å vinne slike kåringer når Messi og Ronaldo legger opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Gøy å se på Elliot, ræl hårfrisyre da. Lovren med sin brainfart som vanlig seff. Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Elliot og Milner har kombinert bra så langt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Keita er også frisk. Brewster er ikke helt på. Ox blir bosset rundt og virker litt veik. Lallana har ingenting i Liverpool å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Blir nok ingen gratis øl på Moore hos den lokale puben fremover. Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hadde håpt Lallana sku komma seg etter skadene, men ser ikkje spesielt lyst ut.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Artig kamp dette. Harvey Elliot ser ekstremt lovende ut! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hadde håpt Lallana sku komma seg etter skadene, men ser ikkje spesielt lyst ut.. Jeg har sagt det mange ganger allerede. Han kommer ikke til å komme seg tilbake på det nivået han var når han spilte med Sturridge og Suarez. Har selvsagt håpet på at han ville det. for da var han skikkelig god. Men i dag så tar han bare opp plass på benken og det irriterer meg for hver eneste kamp han får en plass der fremfor en unggutt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Artig kamp dette. Harvey Elliot ser ekstremt lovende ut! Egentlig hater jeg kamper som dette. Jeg er mer interessert i å se hva disse guttene kan med nesten toppet lag rundt seg. Den sjansen bør i hvert fall Elliot få. Og jeg syns egentlig Brewster burde det også. Med unntak av Elliot, så er det så som så med passningene han kan få. I tillegg tror jeg Brewster er bedre i kamper som er mer vanlig for Premier League, hvor det blir bakrom å løpe i. Dessverre faller han litt dypt og er litt for langt ut på siden noen ganger, fordi det er dårlig med andre kreative der som kan gjør det for han. Lovren bør ikke være i nærheten av en startplass. Han bør være 4. valg, maks. Lallana glemmer jeg at faktisk spiller, så usynlig er han. Er Hoever egentlig back? Mulig jeg er bortskjemt med Alexander-Arnold som slår innlegg fra alle mulige slags posisjoner og ikke kun fra dølinja. Hoever ser ut til å mangle gutsen til å bare måke ballen inn når muligheten byr seg. Hittil er oppsummeringen ganske enkelt. Lallana vekk fra benken fremover, Elliot inn på benken. Gjerne også inn på banen fra tid til annen. Endret 25. september 2019 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Milner til Hoever ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hittil er oppsummeringen ganske enkelt. Lallana vekk fra benken fremover, Elliot inn på benken. Gjerne også inn på banen fra tid til annen. Helt enig. Må sies at Gomez har prestert baki der. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Helt enig. Må sies at Gomez har prestert baki der. Men Gomez vet vi jo er god. Starten av forrige sesong var jo Gomez og Van Dijk fullstendig sjef bak der. To stoppere med god ballbehandling og god fart. Noe som jeg mener er særdeles viktig så offensivt som Liverpool spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Lallana og ox var også god før langvarig skadeopphold. Gomez har minst to lengre avbrekk. Derfor er det godt å se Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Lallana og ox var også god før langvarig skadeopphold. Gomez har minst to lengre avbrekk. Derfor er det godt å se Sant det. Det er veldig godt å se at han tilsynelatende er tilbake fra den siste skaden. Jeg tar meg i å glemme at Elliot bare er 16 år. Han er jo bare så vanvittig god. Syns for øvrig at Brewster bør ta det som et kompliment at han blir pakket inn mer enn godeste Salah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Positivt -Brewster selv uten mål. -Elliot, minus håret -Milner er jo nærmest 20 år -Gomez er fremdeles rå, selv etter utallige skadeavbrekk -Duncan er lovende -Keita i 1.omg -arsenal i neste kamp. Negativ -nok en brainfart av Lovren -ox litt for veik -Lallana. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Positivt -Brewster selv uten mål. -Elliot, minus håret -Milner er jo nærmest 20 år -Gomez er fremdeles rå, selv etter utallige skadeavbrekk -Duncan er lovende -Keita i 1.omg -arsenal i neste kamp. Negativ -nok en brainfart av Lovren -ox litt for veik -Lallana. Duncan hvem? Mener du Curtis? Ellers så er jeg stort sett enig i punktene dine. Selv om jeg virkelig skulle ønske Lallana ble god igjen, så tror jeg det er på tide at Klopp innser at det ikke kommer til å skje og heller gir plassen til Elliot eller Brewster. Litt ettersom hva som trengs. Og den cup trekningen må være rigget. Hvordan kan absolutt alle Premier League lagene møte hverandre? Eneste som ikke møter et er Leicester og det er kun fordi det ikke er flere PL lag. Vi får skylde på Bournemouth, som tapte mot Burton. Endret 25. september 2019 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå