Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sterkt uneig at Pennant skal spille istedet for Babel. De kan jo såklart skifte på det, men Babel trenger spilletid for å komme seg. Han er en aboslutt klassespiller, og om jeg hadde hatt penger, og det hadde vært mulig, ville jeg kjøpt aksjer i Babel! :D

 

 

Hæ... Babel foran Pennant på vingen? Jeg vil heller at Babel skal få spille spiss med Torres enn å spille på vingen i hvertfall. Pennant er å en klasse spiller i likhet med Babel!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pennant er å en klasse spiller i likhet med Babel!

Det var vel å ta i litt hardt?

 

Det synes ikke jeg. Pennant har for tiden bedre teknikk og er kanskje hakket mer taklingssterk. Han har dårligere fysikk, dårligere skudd og mindre fart, men at han er en klassespiller er det ingen tvil om. Han har vært en av våre beste spillere i 2007.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er jeg nesten enig i. Uansett skal vi ikke være avhengig av at vingene scorer med jevne mellomrom, spesielt ikke Pennant som ofte er nest sist på ballen. Så lenge han er involvert i scoringene ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Det er jeg nesten enig i. Uansett skal vi ikke være avhengig av at vingene scorer med jevne mellomrom, spesielt ikke Pennant som ofte er nest sist på ballen. Så lenge han er involvert i scoringene ser jeg ikke problemet.

Alltid kjekt med flere målfarlige spiller, akkurat der ser jeg fordel Babel kontra Pennant.

Lenke til kommentar
Det er jeg nesten enig i. Uansett skal vi ikke være avhengig av at vingene scorer med jevne mellomrom, spesielt ikke Pennant som ofte er nest sist på ballen. Så lenge han er involvert i scoringene ser jeg ikke problemet.

Alltid kjekt med flere målfarlige spiller, akkurat der ser jeg fordel Babel kontra Pennant.

 

Jo, Babel har scoret flere mål i sin korte tid i Liverpool, enn Pennant har gjort i hele sin Liverpool-karriere. Men Pennant har en super innleggsfot, god teknikk, han er en av de spillerne jeg liker best hos oss. Utrolig artig å se på når han "leker" seg på kanten. En glimrende spiller - mener da jeg :)

Lenke til kommentar
Det er jeg nesten enig i. Uansett skal vi ikke være avhengig av at vingene scorer med jevne mellomrom, spesielt ikke Pennant som ofte er nest sist på ballen. Så lenge han er involvert i scoringene ser jeg ikke problemet.

Alltid kjekt med flere målfarlige spiller, akkurat der ser jeg fordel Babel kontra Pennant.

 

Jo, Babel har scoret flere mål i sin korte tid i Liverpool, enn Pennant har gjort i hele sin Liverpool-karriere. Men Pennant har en super innleggsfot, god teknikk, han er en av de spillerne jeg liker best hos oss. Utrolig artig å se på når han "leker" seg på kanten. En glimrende spiller - mener da jeg :)

 

pennant har sagt i et intervju at han ikke bryr seg om og score, men at alget vinner han bryr seg ikke om han er først, andre, tredje på ballen bare den havner i rett mål og de vinner.

Lenke til kommentar
Det er jeg nesten enig i. Uansett skal vi ikke være avhengig av at vingene scorer med jevne mellomrom, spesielt ikke Pennant som ofte er nest sist på ballen. Så lenge han er involvert i scoringene ser jeg ikke problemet.

Alltid kjekt med flere målfarlige spiller, akkurat der ser jeg fordel Babel kontra Pennant.

 

Jo, Babel har scoret flere mål i sin korte tid i Liverpool, enn Pennant har gjort i hele sin Liverpool-karriere. Men Pennant har en super innleggsfot, god teknikk, han er en av de spillerne jeg liker best hos oss. Utrolig artig å se på når han "leker" seg på kanten. En glimrende spiller - mener da jeg :)

 

pennant har sagt i et intervju at han ikke bryr seg om og score, men at alget vinner han bryr seg ikke om han er først, andre, tredje på ballen bare den havner i rett mål og de vinner.

Det er det vi ikke trenger. Vi trenger en midtbane som også scorer! Alle lag som vinner har det, og da trenger også Liverpool en potensiell matchvinner-midtbane..

Lenke til kommentar

Litt oftopic no...

 

Har planer om en Fotball tur til neste år... Men kan noen anbefale gode Tur opperatører. Kommer ikkje til å bestille fra Sabra Tours grunnen er at har reist med dem 2 ganger nå og har fått ikkje så bra plass på Anfield. Er blitt plassert oppi et hjørne på Anfield da. Det eg har lyst til er plass enten på langsiden eller The Kop.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan slå den.

 

Tok bussen til manchester airport da,bussen plutselig punkterte.

kom til flyplassen med 4 minutter før flyet skulle dra. Se for deg gale menn med kofferter løpe(i feil rettning faktisk) på en stor flyplass.

Ikke bra :p

Måtte sto på stand by billetter der det var 50-50 sjanse for å komme oss hjem til Norge.

 

besøkte fly-kirka for å si det sånn

Lenke til kommentar

Haha, Daniel, det er bra det. :D Da foretrekker jeg denne situasjonen. Lufthansa skal ha cred for et veldig bra hotell de har sendt oss på da. 32" LCD-TV, internett, stort rom, god utsikt, jææævlig fint bad, gratis middag osv. Skal ikke klage, selv om jeg aller helst skulle vært hjemme i senga mi nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha, Daniel, det er bra det. :D Da foretrekker jeg denne situasjonen. Lufthansa skal ha cred for et veldig bra hotell de har sendt oss på da. 32" LCD-TV, internett, stort rom, god utsikt, jææævlig fint bad, gratis middag osv. Skal ikke klage, selv om jeg aller helst skulle vært hjemme i senga mi nå. :p

 

 

Vi fikk kald chips og harde stoler :D

 

men liverpool-turen var one for the books ;)

blir nok en til ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...