Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Et skadefritt Liverpool har god mulighet til å vinne ligaen, men skadene kommer i løpet av en lang sesong og da er City overlegne Liverpool (og resten av ligaen). Synes det var naivt at det ikke ble svidd av penger i sommer for å styrke stallen, da hadde det sett veldig lyst ut. Men kan ha vært en katastrofe for City at de ikke hentet en ekstra stopper i sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

City er helt klart ganske svekket med Laporte ute i et halvt år. Selv om City fremfor alt er et sterkt kollektiv, så kan de nok fort miste noen poeng på det. Er nok ligaens 2. beste stopper, bak deres egen kjempe.

Men du har selvsagt rett, en skade på van Dijk hadde nok vært mye mer kritisk for Liverpool. Skal også sies at van Dijk er veldig lite skadet. Holder uansett Liverpool som knepne favoritter. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skaden på Allison gir jo en pekepinn. 1 clean sheet så langt i sesongen er ikke så veldig gøy for mitt fantasy-lag akkurat. Adrian er helt grei erstatning, men ikke toppklasse. Synsing på toppnivå, men Allison hadde reddet inn noe av de unnslippe måla. Nå starter cl i morgen og ligacupen likeså. Blir mye.

Klopp er heldigvis god på rotere så langt og sist sesong. Det hjelper.

Lenke til kommentar

Elsker hvordan TV2 kommentatorene driver og messer om at dette er en revansje for Napoli. Hva da revansje? Det er første kampen i gruppespillet i Champions League. Hjemmekamp til og med. Det er overhodet ingen krise etter en kamp å tape borte mot den antatt største konkurrenten.

Så kan en selvsagt diskutere hvor billig straffen var, osv., men vi kan nok konkludere med at Robertson ikke hadde noen god dag i dag.

Kanskje var han ikke helt klar allikevel?

Også er det fullstendig hårreisende at Klopp venter til det 87. minutt med å bytte mer. Herregud, Shaqiri burde vært innpå mye tidligere. Chamberlain burde også vært byttet inn.

Jeg tror nok vi går på en smell på søndagen også, for Chelsea er i storform for tiden.

Lenke til kommentar

Forøvrig synd vi ikke spilte mot Genk i første kampen, for jeg har vondt for å tro at de ikke kommer til å heve seg flere hakk i de neste kampene.

Tipper vi slår Genk på Anfield 2-0 eller 3-0.

Dere kan si hva dere vil. Jeg tror i hvert fall at Chelsea ikke på noen som helst måte blir noen enkel match og at resultatet kan bli både tap, uavgjort og knepen seier.

Manchester City har allerede gått på en smell denne sesongen, og det kan fort bli vår tur nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...