Golf'ern Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Den straffa så jo sinnsykt billig ut. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Edvartsen (les: "fasit") på twitter seier det var straffe. Vanligvis enig med han men eg e vel ikkje objektiv nok. Syns VAR nettopp bør stoppe denne typen straffer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Ikke ment sarkastisk av meg heller, men var i Manchester i mai, før jeg var på siste hjemmekamp for Liverpool, og syntes Manchester var en skrekkelig stygg by. Vi var der bare noen timer, tenkte vi skulle tilbringe mesteparten av dagen der før vi dro videre, men syntes det var en ufattelig stygg by. Så vi kom vi til Liverpool og syntes det var utrolig fint der. Godt mulig jeg er blendet av å være Liverpool-supporter, men min gamle far som knapt bryr seg om fotball mente det samme.... mulig det var bare sentrum av byen som var litt uheldig med arkitekturen. Enig i det! Liverpool er en langt penere by. Manchester er ekstremt varierende, noen nye finere områder som har vokst frem de siste årene. Samtidig har byplanleggingen vært elendig de siste tiårene i sentrum, så det bærer fortsatt preg av det. Beveger man seg litt ut fra selve kjernen blir det brått en del bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Gomez fremover er ræl i forhold til de andre i backrekka Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Edvartsen (les: "fasit") på twitter seier det var straffe. Vanligvis enig med han men eg e vel ikkje objektiv nok. Syns VAR nettopp bør stoppe denne typen straffer.Edvartsen er en fjott som sofadømmer og gjør det han kan for å provosere og skape blest på Twitter. Er ikke alltid uenig med han, men hvordan kan han mene det var riktig om han har de samme bildene vi har? Fullt mulig straffa var riktig og at de har bedre bilder i VAR-rommet, men jeg klarer bare ikke å se det på tv-bildene og det tviler jeg også på at Edvartsen egentlig gjør. Enig med deg, VAR burde kunne luke vekk juks også. Abraham kaster seg jo ned. Burde nesten diskvalifisere uansett hvor mye straffe det er. Endret 14. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Salah, firmino, henderson, wijnaldum og VVD på straffer? Henderson og salah brenner? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Tror aldri jeg har sett så mye vinking på offside fra forsvarsspillere som i denne kampen. Rare greier.Chelsea er jo i offsidemål 24/7 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Skal Adrian bli straffehelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Skal gino ta straffe? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Nei eg berre gjetter. Kan vere origi tar en av plassane Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Skal Adrian bli straffehelt? Der er han jo alt. For Chelski ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Southampton og Leicester er vinnerne her Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Dette er jo ikke engang morsomt, bare sinnsykt urettferdig om Chelsea tar det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Faen så deilig!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Takk for en morro kamp, stolt av unggutta! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Så jævlig deilig. Fint å se at det finnes litt Karma i fotball Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Adrian ? Artig kamp! Veldig jevnt kampen sett under ett og moro at Lampard fortsetter å kjøre inn unggutta. Gjorde seg ikke bort og til slutt ble det bingo. Ville vært optimist videre som Chelsea-supporter og kanskje litt bekymret for det defensive som Liverpool-supporter etter denne kampen. Endret 14. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Jaja uff og uff, men får godta det etter den billige straffe. Endret 14. august 2019 av Golf'ern Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Alltid surt og vere den som brenner. Muligens poetic justice der sia han fekk første straffe. Moro å sende fabinho fram for å ta straffe. Mannen klarte ikkje å stå 2 min tidligare.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 We wom it 4 times ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå