Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Adrian virker ikke helt patent. Han burde tatt et skudd fra så langt ute, heldigvis ble det avblåst for offside.

I kveld er Liverpool heldige. De er ikke kommet helt i form enda. Innleggene til Robertson, Salahs cornere, Hendo litt usynlig til tider, Ox aldeles usynlig osv  MYE å jobbe med og å ta tak i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adrian virker ikke helt patent. Han burde tatt et skudd fra så langt ute, heldigvis ble det avblåst for offside.

I kveld er Liverpool heldige. De er ikke kommet helt i form enda. Innleggene til Robertson, Salahs cornere, Hendo litt usynlig til tider, Ox aldeles usynlig osv  MYE å jobbe med og å ta tak i

Det er nok flere steg ned fra Alisson ja.

Lenke til kommentar

Klarer ikke se at det er straffe jeg. Må ha sett noen andre vinkler på VAR-rommet.

Vet ikke hvordan reglene egentlig er jeg. Han er vel så vidt borti han, selv om han trekker seg så godt han kan.

Han fratar ikke Chelsea noen klar mulighet i hvert fall, etter min mening. For den ballen er på full fart over dødlinja.

Lenke til kommentar

Tips: ta toget bort til Manchester og ta den siste kvelden der. Litt større by og litt færre chavs, selv om de også finnes i hopetall der. Stikk innom National Football Museum i Cathedral Gardens før flyturen hjem. Strålende museum som alle fotballinteresserte bør få med seg.

(Og nei, dette er ikke et forsøk på sarkasme fordi jeg er United-fan, det er et genuint reisetips :))

Ikke ment sarkastisk av meg heller, men var i Manchester i mai, før jeg var på siste hjemmekamp for Liverpool, og syntes Manchester var en skrekkelig stygg by. Vi var der bare noen timer, tenkte vi skulle tilbringe mesteparten av dagen der før vi dro videre, men syntes det var en ufattelig stygg by. Så vi kom vi til Liverpool og syntes det var utrolig fint der. Godt mulig jeg er blendet av å være Liverpool-supporter, men min gamle far som knapt bryr seg om fotball mente det samme.... mulig det var bare sentrum av byen som var litt uheldig med arkitekturen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...