Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Helt grei kveld dette da.

Utrolig bismak med skaden da, kan være langvarig. "Gøy" for debutanten da, god keeper.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror du det? Synes det så ut som en helt enkel strekk men at Klopp ikke ville ta noen sjanser.

Tror alltid det verste jeg. Derfor jeg er så gøy på fest.
Lenke til kommentar

Klopp - "The Ali situation is madness. It's a calf injury. He felt as if something hit him from the back. He will not be ready for Wednesday, I can say that already“

Hmm… Noen funnet opp noe usynelighetsgreier og angrepet Alisson for å ødelegge for Liverpool denne sesongen? *tinfoilhat on*  :rofl:

Blir spennende å se hvordan det går med Adrian da. Etter min mening er han en oppgradering fra Mignolet.

Så oppgradering og pluss på bankkontoen.

Og en juniorkeeper kommer litt fortere opp på innbytterbenken enn planlagt.

Ellers en helt grei kamp. Tror Norwich er sjeleglade for at Mane ikke kom inn tidligere, for eller så hadde det blitt skikkelig stygt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Deilig med PL-fotball igjen.  :)

Grei start på sesongen for vår del. Ganske merkbart at spillerne hadde fått beskjed om å ta det litt ekstra med ro i 2.omg.

Synd med Allison, men regner med det ikke er alt for alvorlig.

Norwich har også et spennende lag det skal bli gøy å følge i årets sesong!

Lenke til kommentar

Greit med seier, men jøje meg som TAA (og Joe Gomez) lot bortelaget få rom i andreomgangen. Defensivt er TAA fortsatt nokså balle på å plassere seg når han blir kontret mot. Midtbanen syns jeg også var for slappe i andreomgangen.

Leitner hadde forøvrig et godt innhopp for Norwich.

Lenke til kommentar

"We are the Champions, Champions of Europe!"

Noen tanker etter min første kamp på Anfield:

Ble plassert ved The Kop t.o.m (Kop Grandstand) - super stemning, spesielt i første omgang. Tårer i øyenkroken ved YNWA, selvfølgelig. Litt kjip avslutning på kampen, der en fyr helt bak fikk et illebefinnende, som førte til at YNWA ikke kom skikkelig i gang. Alle plystra på vakter, og ropte "Medic!" - vet ikke om man la merke til det på tv. Totalinntrykket er allikevel svært, svært bra.

Merket at Firmino-sangen og Van Dijk-sangen var populære. Burde lært meg de på forhånd - meget bra begge to. Folk som prøvde å få i gang litt slitne sanger som "Poetry in motion" lyktes ikke.

Henderson gikk alene (med Robbo litt lenger unna) rundt stadion etter kampen og klappet til alle. Fikk sangen sin høylydt synget som svar. Den ble også sunget overraskende mange ganger under kampen - tydelig at the kop setter pris på sin kaptein.

Folk i Liverpool er UTROLIG hyggelige. Fra taxisjåfører, til servitriser og folk på gaten. Tydelig at de også er stolt over dette - antar at de hører det ofte fra turister. En annen morsom observasjon er at jentene der kler seg helt latterlig trashy. Slutty skoleball deluxe ute på byen. Helt annen verden å være i London et par dager etterpå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For fire-fem år siden var jeg i Liverpool mens det mother's day. Da var det mye trashy å se, for mødre skulle ogaå ut å feste på byen med døtrene. Huff. =/

Er en flott by ja, masse trivsel. Dialekta slårdeg hardt i tryne =) fant du noe gøy å gjøre i byen ved siden av?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...