edge Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Det er så vanskelig, så vanskelig... Ja, jeg skulle gjerne ønsket flere spillere inn. Men hvem skulle det vært? På en annen side så ønsker jeg å se mer av spillere som Wilson, Brewster, Hoever, Elliot og Larouci. En eller to av de samtidig med et ellers toppet lag rundt dem. Noe sånt jeg ønsker å se. Mbappe Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Migz til Belgia, blur kjøpt ny keeper. ^^ Like greit å bli kvitt Mignolet. Så fikk de en god sum for han også og ny reservekeeper gratis, som også sannsynligvis har langt lavere lønn. En god deal. Virker som klubben styres på en bra måte økonomisk også, noe som er viktig for fremtiden. Prioriteringer er f.eks treningsannlegg i Kirby og slike ting, noe som er langt viktigere enn å kjøpe altfor dyre spillere eller betale dem altfor mye. Jeg er svært imponert over hvordan Klopp og Liverpool styrer økonomien, kjøper og selger spiller og gjør prioriteringer. Etter at Klopp kom har Liverpool knapt brukt penger netto på spillerkjøp til tross for mange store kjøp. Klubben har også unngått skadelige gigantkontrakter og legger seg på en sunn langtidslinje. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 MbappeMorsom du.. Det er 3 klubber i verden som har råd til han. Den ene eier han, mens de to andre er opptatt med å kjøpe alt annet som kan krype og gå. Skulle gjerne hatt Mbappe jeg, men det er ikke spesielt realistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Wilson til Bournemouth på lån. Krav om spilletid. 2.5 mill Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Wilson til Bournemouth på lån. Krav om spilletid. 2.5 mill Grei deal det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ja, får bra med reel arbeidserfaring i et lag som har litt lignende spillefilosofi. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Har egentlig null tro på at han kommer til å spille førstelagsfotball for Liverpool, så det å få penger for å låne han når han ikke blir solgt er finfint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Snart er vi igang igjen! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Snart er vi igang igjen! Meget på tide! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Skjerpings Allison! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Ooooooooorigi!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Bombe at Liverpool åpner PL med et sånt mål etter 7 min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Faen du må sentre der salah!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Lekende gøy! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Godkjent til nå dette, tar det jo uten problemer, men synes vi har vært litt vel passive i forsvar til nå. Hadde de vært litt vassere i avslutningene sine burde de hatt et mål eller to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Fuck. Dette ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Får ikkje håpa at han er ute lenge Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Norwich er brukbare fremover. Men bakover er det tippeliganivå. Alle mål hadde ett bedre forsvar ungått. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Helt grei kveld dette da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå