Whiteshit Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 (endret) Endret 1. juli 2019 av Whiteshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Nå vil jeg ha noen a-spillere inn snart. Kjedelig silly season så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 United, Tottenham, City, Chelsea har alle styrket stallen sin så langt og veldig lite buzz rundt Liverpool atm. Får litt fnatt. Trenger jo spiss og vb helst. Gjerne en midtstopper å. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Klopp har jo sagt Liverpool ikke er interessert i å handle mye i sommer, foruten hvis noe veldig interessant dukker opp. Så har de jo hentet Sepp Van Den Berg, 17 år gammel midtstopper. Synes signalet det sender er bra. At Klopp også bygger litt i den yngre garde og unge spillere som muligens kan ta steget opp på førstelaget etterhvert. Men, det ryktes jo at Liverpool leter etter en riktig type offensiv spiller iallefall. Ellers er det jo god dekning på plassene, foruten venstre back etter Moreno forsvant. Så er det vel også spørsmålstegn rundt Clyne på høyre. Arnold har jo blitt førstevalg, blir kanskje litt overkill med Clyne som reserve. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Chelsea går vel på tross av Pulisic solid i minus med Hazard ut og potensielt Morata tilbake inn i troppen hvis ikke Atletico kjøper han (noe som hadde vært merkelig om de gjør). Dog har de firehundre lånespillere å plukke fra og har fått Kovacic permanent City ser ut til å få Rodri, men ellers lite aktivitet der og. De fleste overgangene skjer mot slutten av vinduet, så jeg ville ikke stressa voldsomt før om et par uker. Liverpool burde jo gå for Kieran Tierney på venstrebacken fra Celtic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Er sultfora på rykter egentlig. Kjedelig silly season for min del. Hvor er linkingen til Frank Strandli!! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Snakkes jo om Nicolas Pepe. Så har vi jo ryktetråden her da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177745&page=268 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også ? jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll" ⚽️✌️ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll" ⚽✌ Om Grujic fortsetter utviklingen sin, så er han nok tiltenkt en plass i troppen når Milner til slutt legger opp. Noe som fort kan bli etter denne sesongen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 Dersom Klopp ikke går for noen storsigneringer i sommer, så kan det fort bli Wilson som får en benkeplass nå som Sturridge er borte. Syns det er positivt, og det gir et godt signal til de yngre spillerne i akademiet om at det faktisk er mulig å spille seg inn i troppen via utlån osv. Kanskje Grujic kan bli en ny Fabinho om 2-3 år også jeg håper Klopp kun kjøper spillere i de posisjoner som blir en solid forsterkning, og bruker spillere fra akademiet som "stallfyll" ⚽✌ Liverpool har vært ute og sagt at Grujic er noe de vil satse på 2020/21 sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Firminio og Allison med gull i Copa America. Sistnevnte med kun 1 innsluppet mål i ordinær tid. Og den kom på straffe, sterkt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Men ble Firmino skadet? Hinka veldig i jubelscenene der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Ble byttet ut når Jesus fikk rødt(hilarious gestures da), ikke pga skade. Kanskje han feira for hardt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Ja, jeg så kampen. Kanskje bare støl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Ikke lest noe om skade iallefall =) Liverpool fortsetter å kjøpe talenter, henter høyrevingen 17 åringen Harvey Elliott fra fulham. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Nesten reprise av fjoråret: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2019 Del Skrevet 10. juli 2019 (endret) ❤❤❤❤ Endret 10. juli 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 First-half team: Mignolet, Clyne, Phillips, Gomez, Larouci, Milner, Oxlade-Chamberlain, Lallana, Kent, Wilson, Brewster. Second-half team: Jaros, Hoever, Matip, Johnston, Lewis, Fabinho, Jones, Woodburn, Duncan, Glatzel, Origi. Additional substitute: Atherton. For en gangs skyld gleder jeg meg virkelig til å se unggutta i aksjon i pre-season. Førstelaget er jo ganske ok (for å si det mildt) så da blir det litt ekstra interessant å se hvem som kan ha en rolle på benken og kanskje få spille cup'er etc. Og ikke at det har noe med Liverpool å gjøre, men jeg fikk forfremmelse idag. Lov å banke seg litt på brøstet da vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå