KANE2009 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Mané er faen meg en funny type ?? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Origi med liftidskontrakt Statue på Ørskogfjellet! 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Lurer på åssen det går med han der retarda brukeren med fotballgudene sine nå. Å se pool løfte cl pokalen må jo være helt forferdelig brutalt for han å vitne til... håper ikke han har funnet fram tauet sitt etter det her. Samme faen. Verdens beste følelse. Grattis til hele poolcampen her❤️❤️ YNWA!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Grattis. Liverklopp har virkelig imponert. Synd City tok dere i serien. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Litt antiklimaks, dååårlig kamp, men gud bedre så deilig følelse! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Satte 200,- på Liverpool-seier i CL før trekningen. Ble nok litt lavere odds etter at motstanderen kom opp av hatten. Rett og slett på sin plass å gratulere. Dere vil helt klart være verdige vinnere av CL i år. Ajax også, forresten. Blir en kul finale dersom Ajax går videre. Dere kan innkassere seieren dersom Spurs vinner. Dette var enkelt å spå. Ble litt rikere i kveld. 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Gratulerer alle raude! Fantastisk å endeleg vinne noko igjen. Klopp og laget skal ha all takk for ein fantastisk sesong kruna med trofé. We won it 6 times 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Deilig. Premier league neste år! Så blir det sikkert en ny Istanbul finale på Liverpool også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Gratulerer! Nå kan jo enkelte som mente at Klopp burde bli sparket pga manglende titler endelig få slappet av et par hakk 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Gratulerer til Liverpool, en av de tristeste CL-finalene jeg har sett innholdsmessig. Straffen dreper kampen, det at det ikke er straffe etter de ny reglene sier vel sitt om at den er billig. Ikke unaturlig å dirigere slik med armen i forsvar, ballen treffer kroppen og spretter i armen. Jeg ønsker i alle fall den nye regelen veldig velkommen. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Nå kan Liverpool-spillerne endelig touche skiltet på vei ut på banen igjen og. På tide vil jeg si!! 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Gratulerer til Liverpool, en av de tristeste CL-finalene jeg har sett innholdsmessig. Straffen dreper kampen, det at det ikke er straffe etter de ny reglene sier vel sitt om at den er billig. Ikke unaturlig å dirigere slik med armen i forsvar, ballen treffer kroppen og spretter i armen. Jeg ønsker i alle fall den nye regelen veldig velkommen. Er du seriøs nå? 1-0 etter 2 minutter og det dreper kamper? Unnskyld meg, men da har du ikke noe i en Champions League finale å gjøre hvis det ikke skal mer til. Hvor var killer viljen Tottenham viste og kom tilbake etter å ligge under 2-0 til pause? Nå ble vi vel noe bortskjemt med noen forrykende semifinaler som en knapt har sett maken til i nyere tid. Skal være enig i at det var ikke den beste kampen vi kunne hatt. Mange faktorer som nok spilte inn. Varmen, lang oppkjøring, osv. Hjalp ikke at de kastet innpå Harry Kane og Harry Wilks fra start. To som ikke har spilt på over 1 måned. 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Er du seriøs nå? 1-0 etter 2 minutter og det dreper kamper? Unnskyld meg, men da har du ikke noe i en Champions League finale å gjøre hvis det ikke skal mer til. Hvor var killer viljen Tottenham viste og kom tilbake etter å ligge under 2-0 til pause? Nå ble vi vel noe bortskjemt med noen forrykende semifinaler som en knapt har sett maken til i nyere tid. Skal være enig i at det var ikke den beste kampen vi kunne hatt. Mange faktorer som nok spilte inn. Varmen, lang oppkjøring, osv. Hjalp ikke at de kastet innpå Harry Kane og Harry Wilks fra start. To som ikke har spilt på over 1 måned. Det endrer kampbildet totalt, det gjør kampen mye kjedeligere enn den kunne blitt. Ren spekulasjon selvsagt å hevde at den hadde blitt morsommere å se på, men det virker meget sannsynlig. Kane og Wilks var ingen suksess, men tynn stall. Gamblet og tapte. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Cappo: dreper underholdningen i kampen. Ikke avgjør kampen. Slik Liverpool spilte resten av kampen håper eg virkelig ikke var planen. For det var kjedelige greier. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Slik pool spilte resten av kampen, oppsummerer hvordan united har spilt i de 2-3 siste åra. 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Slik pool spilte resten av kampen, oppsummerer hvordan united har spilt i de 2-3 siste åra. Nei, Liverpool vant jo 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 Slik pool spilte resten av kampen, oppsummerer hvordan united har spilt i de 2-3 siste åra.Så de spilte ræv ja? Da er vi enige. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå