Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Mane og salah med golden boot. Allison med golden Glove. Fortjent. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Kan melde om en ekstrem stemning da Brighton scoret som varte i et par minutter, så var det egentlig ganske stille frem til slutten da laget fikk en velfortjent hyllest. De to beste minuttene i mitt liv, så ble det en ganske stor nedtur da City snudde. En godt voksen mann ved siden av meg så strigrein fra City scoret 4-1 til vi forlot stadion. 2 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Vanvittig å ikke vinne ligaen med 97 poeng. Kjipt. Det er det. Skal nesten ikke være mulig faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Så god er faktisk City. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Og det nesten uten Kevin DeBruyne. Det er sykt det (Selv om Bilva gjorde tapet lettere å bære). Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 De blir vel neppe noe særligere dårligere fremover heller. Så lenge Pep er i City blir det fort 90-100 poeng hver sesong. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 (endret) De blir vel neppe noe særligere dårligere fremover heller. Så lenge Pep er i City blir det fort 90-100 poeng hver sesong. Det spørs da. Flere er relativt aldrende spillere i den primære 11'ren til Guardiola i motsetning til f.eks Liverpool. Og noen av de har ikke spesielt mer enn 1-2 sesonger igjen på dette nivået. Akkurat som at Milner nok ikke har spesielt mer enn 1 sesong til i seg på det nivået Liverpool ønsker å være. Vi snakker om viktige spillere som Vincent Kompany, David Silva og Fernandinho. Men de splasher vel bare med lommeboka og kjøper f.eks De Ligt som erstatter for VC og det er vel nok av offensive spillere der ute som kan ta over for Silva. Selvsagt, eneste en kan håpe på er at en utskiftning vil føre til at de i det minste trenger en halv sesong eller en hel før de virkelige klikker sammen som dagens City. Endret 14. mai 2019 av Cappo Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Det er vel egentlig bare Fernandinho som må erstattes. Kompakt spiller jo ikke mye pga skader osv, og om B. Silva og De Bruyne spiller, så er det ikke plass til D. Silva uansett. Kan godt være de henter en stopper i sommer, om Pep ikke vil satse på Stones sammen med Laporte, men er Fernandinho og Aguero som nok er mest utfordrende å erstatte. Ser for meg ut at City har stålkontroll på dette mye omtalte generasjonsskiftet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Fernandinho har vært syk god i år da, så lykke til med det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Største håp er vel at Pep reiser tilbake til Barça... hehe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Om dette er reelt blir det 3. drakt kanskje Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Fryktelig drakt må jeg si. Greit at tredjedrakta er fæl, det syns jeg er en god tradisjon Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 No må du gje deg. Det der er jo kjempedrakt - langt bedre enn vegvesendrakta en hadde i år? fjor? Og ja, eg har ei sånn ei. =) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Den er overraskende fin til 3. drakt å være om den er reel. Borte drakta er ok, men de burde bytte den blå skriften mot rød. Ikke mer som skal til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Community Shield på Liverpool. Hurra Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Hurra. Er vel ikke bare dumt med den treningskampen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Burde man ikke bare droppe Community Shield når samme lag vinner liga og cup? Hva er poenget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Tradisjon? Evt sponsorpenger Lenke til kommentar
toreae Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Burde man ikke bare droppe Community Shield når samme lag vinner liga og cup? Hva er poenget? Het det ikke Charity noe før at det har med veldelighet å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå