Cappo Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Kan like gjerne stille B-lag da, null sjanse Blir interessant å se hvem som starter og hvem som får plass på benken.Med både Salah og Firmino ute så tror jeg faktisk vi får se Brewster på benken. Han bør ihvertfall sitte der fremfor Moreno for å si det sånn. Samtidig så tror jeg Klopp bør ty til en annen formasjon enn 4-3-3 med tanke på hva som er tilgjengelig av spillere. 4-4-2, 4-4-1-1 eller 4-5-1. 4-5-1 er vel nærmest det vi spiller i dag. Mane på topp, med Ox, Fabinho, Henderson, Wijnaldum og Shaqiri på midtbanen. Personlig tror jeg det vil fungere bedre enn 4-3-3 med Mane, Sturridge og Origi som de 3 fremme. Det vil også demme mer opp på midtbanen og gi muligheter for mer skudd fra distanse, osv. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Liverpool må frem og score. Still med det beste laget offensivt sett, så får VanDijk og de andre bak bare sørge for å holde tett. Jeg ønsker å se Ox på midten, han er vel den eneste som også kan score fra distanse. De andre er jo vaksinert mot å fyre av et skudd. Brewster er selvskreven på benken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Mye av hva jeg ønsker å se i morgen blir definert etter kveldens resultat. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Liverpool må frem og score. Still med det beste laget offensivt sett, så får VanDijk og de andre bak bare sørge for å holde tett. Jeg ønsker å se Ox på midten, han er vel den eneste som også kan score fra distanse. De andre er jo vaksinert mot å fyre av et skudd. Brewster er selvskreven på benken. Beste offensivt er jo faktisk en slags 4-5-1. En skulle tro han var selvskreven for benken. Men Klopp liker å overraske, så da finner vi vel Moreno der da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 (endret) Innen klokken 2107 er det 1-0. Endret 6. mai 2019 av oOF Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Innen klokken 2107 er det 1-0. nope Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg mente selvfølgelig morgendagens kamp Neida. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Like sikker på at City ikke vinner i dag som jeg var på at Liverpool skulle tape poeng i går. Forhåpentligvis får jeg ikke rett i noen av delene! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 City ser tomme og desperate ut, fullt mulig at de roter vekk dette. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Flere kamper på rad nå hvor City går målløst til pause og ender med å vinne. Sliter ut Leicester og putter nok seinest halvveis inn i andre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg gadd ikke se på. Jeg er faktisk litt nervøs. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Sliter med avslutningene, City. Kompany med gult, skal ikke mer enn en løpsduell med Vardy til før det går skeis. Men de trøkker bedre på nå. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 City presser, men sliter med å få til noe, uvant til dem å være. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Liker at kamptråden til City mot Leicester havnet her 3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 City er jo direkte dårlige utpå her, alt kan skje gitt. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 er nok skrevet i stjerne at gullet ikke skal til Liverpool samme faen hva 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå