Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, for det første var det utenfor og for den andre skulder mot skulder.

Utenfor OK..

Men skulder mot skulder?? Det var jo Torres som vant den.. Men han blir jo taklet ETTERPÅ.. Torres altså.. Er det da frispark??

OG: Er dette den første kampen som har blitt avblåst FØR 45 spilte?? ;)

Lenke til kommentar

Virker som vi blei litt tatt på senga når vi fikk målet i mot, og det var litt dårlig en periode der, men det tok seg litt opp igjen mot slutten. Står på at vi vinner 3-1, Torres putter ett til, men lurer på om jeg må trekke tilbake at Bønna scorer. :p Ut med Bønna og Voronin og inn med Kewell og Crouch. Tror vi tar dette i 2. omgang som sagt.

Lenke til kommentar
Virker som vi blei litt tatt på senga når vi fikk målet i mot, og det var litt dårlig en periode der, men det tok seg litt opp igjen mot slutten. Står på at vi vinner 3-1, Torres putter ett til, men lurer på om jeg må trekke tilbake at Bønna scorer. :p Ut med Bønna og Voronin og inn med Kewell og Crouch. Tror vi tar dette i 2. omgang som sagt.

Vi gjøre det! :)

Lenke til kommentar
Men skulder mot skulder?? Det var jo Torres som vant den.. Men han blir jo taklet ETTERPÅ.. Torres altså.. Er det da frispark??

Jada, kjøper den, men jeg tror nok dommeren ser på det som kamp om ballen og at begge var like gode.

jeg også :)

Men nå dømmer han jo frispark MOT Torres da ;)

Dommeren er ikke akkurat 100.. Men mye bedre en visse andre..

Tror gutta må våkne og innse at de spiller fotball kamp.. Tror de glemte det etter dette fatale målet til Porto, der Liverpool gjør så mange individuelle feil på en gang..

Vi har 45 min på oss, men vi har klart større bragder på samme tid. Baklengsmålet var ganske unødvendig, hva drev Arbeloa med? Han brude ha gjort det bedre. Dette bør vi klare...

Han fikk vel to strake hender i ryggen?!??! Kunne se slik ut... Uten at jeg kan bekrefte dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...