Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nå må de skjerpe seg her... 2 RETT i dusjen pasninger på 1 min.. Fra full kontroll til fullt kaos... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva skjer her nå da?! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fordi vi er best! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva i svarte skjer nå? Alt var jo helt fint. Dette ser ut til å bli en veldig nervepirrende fotballkamp.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er dette mulig å miste så kontrollen på en kamp? Gerrard er virkelig ikke på nett i dag. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Fordi vi er best! Dårlig timing... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) spør igjen jeg.. Er dette straffe? Endret 28. november 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, for det første var det utenfor og for den andre skulder mot skulder. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, for det første var det utenfor og for den andre skulder mot skulder. Utenfor OK.. Men skulder mot skulder?? Det var jo Torres som vant den.. Men han blir jo taklet ETTERPÅ.. Torres altså.. Er det da frispark?? OG: Er dette den første kampen som har blitt avblåst FØR 45 spilte?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Torres lander på beina til Porto-spilleren og derfor sklir han. Ingen skulle hatt frispark. Elendig dommer forøvrig. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men skulder mot skulder?? Det var jo Torres som vant den.. Men han blir jo taklet ETTERPÅ.. Torres altså.. Er det da frispark?? Jada, kjøper den, men jeg tror nok dommeren ser på det som kamp om ballen og at begge var like gode. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Virker som vi blei litt tatt på senga når vi fikk målet i mot, og det var litt dårlig en periode der, men det tok seg litt opp igjen mot slutten. Står på at vi vinner 3-1, Torres putter ett til, men lurer på om jeg må trekke tilbake at Bønna scorer. Ut med Bønna og Voronin og inn med Kewell og Crouch. Tror vi tar dette i 2. omgang som sagt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Virker som vi blei litt tatt på senga når vi fikk målet i mot, og det var litt dårlig en periode der, men det tok seg litt opp igjen mot slutten. Står på at vi vinner 3-1, Torres putter ett til, men lurer på om jeg må trekke tilbake at Bønna scorer. Ut med Bønna og Voronin og inn med Kewell og Crouch. Tror vi tar dette i 2. omgang som sagt. Vi må gjøre det! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vi har 45 min på oss, men vi har klart større bragder på samme tid. Baklengsmålet var ganske unødvendig, hva drev Arbeloa med? Han brude ha gjort det bedre. Dette bør vi klare... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men skulder mot skulder?? Det var jo Torres som vant den.. Men han blir jo taklet ETTERPÅ.. Torres altså.. Er det da frispark?? Jada, kjøper den, men jeg tror nok dommeren ser på det som kamp om ballen og at begge var like gode. jeg også Men nå dømmer han jo frispark MOT Torres da Dommeren er ikke akkurat 100.. Men mye bedre en visse andre.. Tror gutta må våkne og innse at de spiller fotball kamp.. Tror de glemte det etter dette fatale målet til Porto, der Liverpool gjør så mange individuelle feil på en gang.. Vi har 45 min på oss, men vi har klart større bragder på samme tid. Baklengsmålet var ganske unødvendig, hva drev Arbeloa med? Han brude ha gjort det bedre. Dette bør vi klare... Han fikk vel to strake hender i ryggen?!??! Kunne se slik ut... Uten at jeg kan bekrefte dette Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Forventer at vi hever oss fra de siste minuttene før pause og kommer ut og tar 3 poeng med god margin, for fansen og Rafa. Håper på 3/4-1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I forkant av Porto scoringen så blei i hvertfall Mascherano kasta vekk! Det kunne fort vært frispark. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 eg trur vi vinner dette. gerrard putter:D Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Masch eier 2 omgangen og midtbanen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Litt tafatte første 5 min av 2 omgang selv om vi har en slags form for kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå