Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med det kampprogrammet de har i forhold til dere? Neppe. 

2. laget til CIty slår mesteparten av førstelagene i PL.. Så det kampprogrammet har ikke så veldig mye å si for mange av de gjenværende PL kampene deres.

edit: Og hvis det ikke gjør det er det bare å sette på Aguero 20 min før slutt så er det i boks.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Herlig å se når Henderson, Salah og VanDijk blir intervjuert av SkySports etter kampen. De spør Salah om han vurderte å spille ballen til Firmino når han scoret. "ikke tale om" sier Salah og ler hjertelig.

Etterpå spør de han om hvordan det var å score etter ni kamper uten mål. Først svarer han at det var hans 50. mål for Liverpool, før han foreslår at Sky heller spør Henderson som står ved siden av, om hvordan det var å score sitt mål etter minst 20-30 kamper uten mål, og så ler alle like hjertelig en gang til. 

Glimrende intervju!

Endret av sector
Lenke til kommentar

Deilig sklitakling fra Henderson på Bertrand. Det var ren hevn for Bertrands tidligere uthaling av tid og late som han var skadet. Henderson mente nok å vise Bertrand hva som virkelig gjør vondt.

Worth it. Jeg vil se mer kynisme fra Liverpool-spillere.

Lenke til kommentar

2. laget til CIty slår mesteparten av førstelagene i PL.. Så det kampprogrammet har ikke så veldig mye å si for mange av de gjenværende PL kampene deres.

edit: Og hvis det ikke gjør det er det bare å sette på Aguero 20 min før slutt så er det i boks.

Synes det er veldig spennende å se på måten Liverpool og City vinner kamper på nå. I de siste kampene har Liverpool slitt en del, noen ganger havnet under, andre ganger har motstanderen utliknet. Men vinnermålet og seieren kommer på en eller annen måte uansett, gjerne helt på slutten. Jeg tenker at det både viser styrke og svakhet samtidig, men så klart aller mest stor styrke.

Med City er det på en måte motsatt, hvor de ofte dreper kampene mye tidligere. Men en sjelden gang havner de under, og da er kanskje sjansen mindre for at de skal klare å snu det fordi Guardiola har et mer rigid system og ofte ikke har mulighet til å iverksette en "plan b". Vi har sett noen eksempler på at dette har skjedd denne sesongen. 

Mye handler sikkert om tilfeldigheter også, men det er en tendens. 

Lenke til kommentar

City går alltid for å ta kampene tidlig, og de er jo et veldig vanskelig lag å møte, men de som tør å ta dem høyt og aggressivt får belønning for det. De har dog et veldig bra lag må jeg si (dessverre) og den formsvikten jeg venter/håper på må snart komme for dem.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Veldig jevnt blir det nok! City har vært det beste av de to den siste tiden, men har et verre kampprogram. Jeg tror ingen av lagene får full pott på sine siste kamper. Så er CL også en faktor, hvor City skal møte Spurs tre ganger på rad. Jeg tror at City har et større ønske om å vinne CL enn PL, mens det så klart er motsatt for Liverpool. Blir spennende å se prioriteringene og hvordan de to managerne bruker troppen.

Crystal Palace - City

City - Spurs

Man Utd - City

Burnley - City

City - Leicester

Brighton - City

Liverpool - Chelsea

Cardiff - Liverpool

Liverpool - Huddersfield

Newcastle - Liverpool

Liverpool - Wolves

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Perfekt Liverpoolkveld. Seier og City må kjempe mot Tottenham neste uke. Herlig.

Henderson var rett og slett strålende idag

Lenke til kommentar
Crystal Palace - City

City - Spurs

Man Utd - City

Burnley - City

City - Leicester

Brighton - City

De 3 neste kampene til City avgjør serien. Crystal Palace, gigantdreperen, Spurs og rivalen United under Solskjær. Meget vanskelige kamper. Kommer de ut av de kampene med mer enn 4 poeng, tror jeg de vinner serien.

Lenke til kommentar

Hvis Henderson ikke har vært god, så er det merkelig at Liverpool har spilt en så bra sesong, hvor Henderson har spilt nesten alle kampene.

Han er kanskje ikke den som skinner mest eller synger høyest, men han er viktig for laget.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...