Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Nå kom jeg over tidenes rykte her! Tror aldri jeg har sett et mer bullshitrykte. :wee:

 

If newspaper gossip is to be believed, Steven Gerrard is apparently set to leave Liverpool and move to Barcelona with recalcitrant party boy Ronaldinho going the other way (The Guardian). Can I smell the pungent aroma of transfer rumour cr*p?

 

"KILDE"

 

 

Jævlig latterlig!

Lenke til kommentar
Haha! Nå kom jeg over tidenes rykte her! Tror aldri jeg har sett et mer bullshitrykte. :wee:

 

If newspaper gossip is to be believed, Steven Gerrard is apparently set to leave Liverpool and move to Barcelona with recalcitrant party boy Ronaldinho going the other way (The Guardian). Can I smell the pungent aroma of transfer rumour cr*p?

 

"KILDE"

 

 

:w00t:

 

Hehe.. Morsomt, men kampen i kveld er ikke bare morsomt.. Gru gleder meg litt.

 

Huff å huff

Lenke til kommentar

Kos deg på kamp Hewitt, finnes det muligheter for å se kampen på livestream? Har ikke tilgang på Viasat Sport 2 og kan ikke være oppe å se den i reprise. Har ikke vært borte i dette med live stream før, men kan noen forklare meg hvordan jeg kan se kampen hvis det ikke strider mot noen regler eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Laget:

 

Reina

 

Finnan

Carragher

Hyypia

Arbeloa

 

Benayoun

Mascherano

Gerrard

Babel

 

Voronin

Torres

 

Benk: Itandje, Sissoko, Riise, Kewell, Crouch, Kuyt, Lucas

 

Ikke så altfor gæli lag dette. Benayoun tilbake, ville vel kanskje heller sett Kewell på venstre og Babel på høyre i og med at Bønna har vært skada en liten stund nå, men ellers ser det jo bra ut. Får håpe Voronin fungerer i dag.

 

Tipper faktisk 3-1 jeg. 2xTorres og 1xBønna

 

Termometer: sjekk litt her du: www.myp2p.eu

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Må si at jeg liker dette laget veldig godt!! Noe av det beste jeg har sett fra treneren/manageren eller hva han nå er :)

 

Enig i kewell, men jeg tror muligens at han er en liten joker :) La bønna løpe seg tom. Så kommer kewell inn og løper de slitne portugiserne i senk.

 

 

Men jeg skjønner ikke helt denne venstre back løsningen. er det ikke bedre for laget å ha en fast?? for å lage litt balanse i forsvarsrekken ?? selv om vår spanske venn har spilt ganske fast??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Studioet på Sky skjønner ikke hva Crouch gjør på benken. Det gjør jeg: han er ikke god nok. Voronin er en genial makker for Torres, det samme er Kuyt. Voronin er nok litt mer uforutsigbar mens Kuyt jobber inn baller som ingen andre, som mot Newcastle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...