Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy søren for en artig kamp! Og ikke minst, for en scoring! Den drømmepasninga til Crouch, som legger til Kuyt som bare enkelt og greit plasserer den i mål! Nydelig! :love: Utrolig artig at Gerrard er tilbake også, kampens største spiller til nå! Jeg vil ha Speedy i andre, Zenden er for så vidt grei nok, men har litt svake innlegg fra kanten og jeg liker Speedy mye bedre! Kjempeartig! :D

SasaB: Kampen går på den nye Canal+ Mix.. :)

Edit: Må bare nevne at jeg satt med gåsehud i 5min etter scoringa.. :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Herlig kamp av Gerrard så langt ja, men Kuyt imponerer også. Selv om scoringen var av det enkle slaget, så jobber han knallhardt hele tiden. Så på statistikken etter 1. omgang; han hadde 3 avslutninger på mål og tre som gikk utenfor. Bare marginer gjør at han ikke har satt flere. Spisskollega Crouch hadde 0 avslutninger til sammenligning...

Lenke til kommentar

Deilig med en seier, og klatringen har begynt. :)

Helt grei kamp spillemessig. Vi har full kontroll så og si hele veien. Kunne skapt litt mer, men så skal det sies at kun Reading-keeperen hindret at det ble 4-5 mål. Fint at Kuyt er i scoringsform, han har hatt en flott start på sesongen og forhåpentligvis fortsetter han med det resten av sesongen. Herlig! :)

Og ja, for alle dere som ikke har fått det med dere: Canal+ har fått nytt kanaloppsett, så om du ikke får kanalene automatisk, må du sikkert søke dem frem. Nå blir det tre kamper direkte samtidig kl. 16.00 hver lørdag. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

det blir digg:D men kunne kanskje hyret inn noen bedre komentatorer da

nå begynner vi og vinne igjen,men ingen bortekamper enda da(ipremier league)

Lenke til kommentar
Og ja, for alle dere som ikke har fått det med dere: Canal+ har fått nytt kanaloppsett, så om du ikke får kanalene automatisk, må du sikkert søke dem frem. Nå blir det tre kamper direkte samtidig kl. 16.00 hver lørdag. ^^

7217362[/snapback]

Er ikke så sikker på at det blir tre kamper direkte hver lørdag. Etter hva jeg har forstått vil Canal+ Mix satse en del på annen idrett også, blant annet golf. Og hvis en viktig golfturnering foregår samtidig som det spilles kamper i Premier League, er det golf som vil bli prioritert... (Korriger meg gjerne dersom dette er feil, for sant å si så håper jeg jo dette ikke medfører riktig da...) ;)

Lenke til kommentar

Jo, du sier noe der. Jeg tror jeg leste at dersom det er golf kl. 16.00 på lørdag, så vil det prioriteres på en av kanalene slik at det går tilbake til to kamper direkte kl. 16.00. Men dette var ikke aktuelt før over nyttår, tror jeg, og det var heller ikke kartlagt om det kom til å kollidere osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

vet dere noe om canal+ har noen tnaker med å få seg bedre komentatorer?

de som er nå er dårlie som fy..

tor eggen...trenger jeg og si mer?

-se der daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JADA

det eneste han sier

Lenke til kommentar

Det er noen bra kommentatorer i Canal+ også, men jeg kan være enig i at det er enkelte som ikke holder mål. Dagens kommentator var definitivt en av de sistnevnte...

PS! Sist jeg hørte Thor Eggen kommentere en kamp, var under Champions League sendingene på TV3 på onsdag... Så med mindre han har gått over til Canal+ i løpet av de aller siste dagene, tror jeg han er i TV3 fortsatt... ;)

Lenke til kommentar

Selv synes jeg faktisk Tor Eggen er helt grei. Hører maaaange klager på ham støtt og stadig, men jeg synes han duger. Som regel har en del småinteressant å komme med, og han viser engasjement i kampene, samt at han har noen morsomheter innimellom også. Verre med han som kommenterte Liverpool - Reading i dag, hva faen er det Canal+ har tenkt på når de har ansatt ham ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...