Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Vår vanskeligste bortekamp nå på søndag mot Everton. Vinner vi den blir jeg glad. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Det jeg savner fra Liverpool-spillerene er langskudd i mål. Det må være lenge siden sist noen fra Liverpool gjorde det. Publikum ropte på skudd fra Fabinho flere ganger idag, såvidt jeg huske fyrte han en gang i første omgang, utenfor og over. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 De går jo på lite løp fremover så det er ikke så rart egentlig. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Som jeg har sagt flere ganger, med midtbane som: Milner, Fabinho og Wilnaldum(skriveleif) iforhold til Henderson, Fabinho og Wilnaldum(skriveleif) er enorm, dette er jeg sitt hver kamp når det er milner som starter istedenfor Henderson. Så det er skremmende at han ikke starter oftere uten Henderson der. Får man Milner, Henderson og Wilnaldum/Fabinho på banen samtidig er det katastrofe, tar man vekk Henderson er det fantastisk bra! Joda, han hadde en god kamp mot Scum og før det igjen, men føler Milner er 2-3 hakk bedre en Henderson. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2019 Etter Hendo kom på banen i går kunne de se kvaliteten gikk i dass. Var natt og dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Mane og Vvd nominert til månedens spiller, men er nok en Lock til Aguero. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Mane og wijanldum også nominert for månedens mål. Litt større sjans for å vinne der. Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Såg en film på Liverpool sine sider idag som viser sammenligning mellom Arnold og Robertson, og hver gang de har vært nest sist på ballen før scoring. 10 ganger for Robertson, og 6 ganger for Arnold. Dvs 16 mål har de to backene til LIverpool servert til en målscorer. Fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 City grinder inn 1-0 seire nå. Fuck Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Alisson, Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson, Fabinho, Wijnaldum, Henderson, Mane, Salah, Origi. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Firminio på benken. Hendo må fungere idag! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Håper ikke Henderson påvirker de andre negativt som han ofte har en tendens til å gjøre. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Selv om man ser bort fra målet så var Origi ganske brukbar forrige kamp. Fint om han fortsetter slik i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Enig. Vanskeligste bortekampen i pl Liverpool har igjen idag. Trenger resultat her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Hendo har levert bra så langt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Synd at den fra Fabinho ble litt for lang. Han skal få for forsøket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Det der skal være mål!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå