knipsolini Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Deja vu fra 2014. Ikke bare at Liverpool roter det til, men at tråden fylles opp av United-supportere som finner enorm glede i at Liverpool gjør det dårlig. Jeg er ikke mye i United-tråden, men tviler på at andre lags supportere er like aktive i den tråden de siste årene hvor United har gjort det elendig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Og hvorfor tviler du på det? 4 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Hvorfor har dere lånt ut Clyne..? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Helvete om jeg klarer å se noen god grunn til at Clyne ble lånt ut, det var uforståleig da det skjedde og helt idiotisk nå med tanke på alle skadene som har kommet. Klopp burde satt ned foten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Hvorfor har dere lånt ut Clyne..?Self loathing seff. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Atter en gang ble vi delvis rundspilt på midtbanen. Null kreativitet og null tempo. Virker som at Klopp skal bevise hva som skjer når han får presset på seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2019 Gullet er nok gått i dass, satser på litt mer dekning Blir kjøpt inn i vinduet så prøver vi igjen neste år. Håper vi blir litt mer underholdene å se på igjen iallfall, et plaster på såret Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Liverpool leder fortsatt, dere prøver bare å late som at dere ikke tror Liverpool vil vinne. Dere lurer meg ikke 3 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Min inngang til sesongen var topp4. Så at vi leder er berre at vi er foran skjema. Det skaper jo såklart litt overskrifter å lede, men i praksis hadde city berre tillatt seg litt juleferie, og kjem tilbake igjen no. Hadde ikkje forundra meg om spurs passerte også. Så lenge vi helde oss ca der så klager eg ikkje. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Var det så ille i dag da? Kan egentlig ikke huske en eneste slik situasjon. Men jeg husker offsidemålet til Liverpool, og sjansen til Origi på overtid som også var klar offside, men flagget var nede. Om noen skal føle seg snytt av dommeren er det vel hjemmelaget. West Ham hadde også en rekke store sjanser - synes de var det beste laget mens Liverpool nok må skylde seg selv i dag. Er jo litt skader i troppen, ikke sparing. Mangler et par viktige mann, og ikke den beste benken i dag. Ja det var så ille. Og i grunn kunne dommeren godt annulert begge målene. Både offside målet til Liverpool og sperretrekkmålet til West Ham. Hadde ikke gjort meg noe. Heller 0-0 enn 1-1. I tillegg er vel sjansen der for at Liverpool kunne ha scora på en av de sjansene som feilaktig ble avblåst for offside. Men som sagt, presset etter å vinne serien for første gang på nå 29 år er rett og slett for stort på klubben. Og det kommer ikke til å bli noe bedre. Endret 5. februar 2019 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 https://www.dagbladet.no/sport/etterforsker-rasisme-mot-salah/70740167 Bare å utestenge de og politianmelde de. Sånne idioter forstår kun slike reaksjoner. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Trist at slikt skjer. Bra at West Ham tar det på alvor. Fra artikklen: - Enhver person som blir identifisert i å begå et lovbrudd, vil få opplysningene sine sendt til politiet, og vil også få livstidsutestengelse fra London Stadium, sier West Ham i en uttalelse. - Det er nulltoleranse for slik oppførsel på vårt stadion, heter det videre i uttalelsen. Endret 6. februar 2019 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Ikke første gang slikt tull kommer fra West ham-kamper desverre. Bra klubben håndterer det. Endret 6. februar 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 alle klubber har idiotiske personer som påstår de er supportere. Bra de fleste klubber tar tak i det, håper det og med tiden skjer i Italia hvor alle er fritt vilt på banen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Må være kjipt som rasist i London. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Vel, Liverpool leder ligaen med 3 poeng. Det ligger i Liverpool sine hender å vinne ligaen. Dog har Liverpool et litt vanskeligere program igjen enn Man City, men Man City skal spille flere kamper. De har både FA Cup og Liga Cup. Begge skal spille en kamp borte mot Man Utd i ligaen, som jo er en tøff kamp, men jeg vil tro tøffere for City enn for Liverpool faktisk. Begge skal spille hjemme mot Chelsea. Mens Liverpool skal spille borte mot både Everton og Tottenham. Man City skal spille hjemme mot Tottenham og borte mot gigantdreperen Crystal Palace. Med 3 poeng blir det en meget spennende avslutning. Litt kjipt å tenke at det kunne ha vært 12 poeng etter kampen mot City for vel 1 måned siden. Det kunne også ha vært 7 på nåværende tidspunkt heller enn 3 hvis de 2 siste kampene hadde blitt vunnet. Men, Liverpool leder ligaen med 3 poeng. Det er ikke City som leder med 3 poeng. Skal ikke glemme at Liverpool har slitt med skader i forsvaret en stund nå, og at disse spillerne er på vei tilbake, slik at Liverpool går våren i møte med fulltallig mannskap og det antatt sterkeste laget. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det er ingen av de som leder med 3,5 eller 7 poeng. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Liverpool skal ikke spille borte mot Tottenham forøvrig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det verste er jo at det kunne vært sykt mange poeng hvis liverpool hadde vunnet alle og de andre hadde tapt. 5 Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Like greit at Liverpool ikke ligger på topp. De er bedre når de er utfordrer. Flinkere å angripe enn å forsvare. Nå kan de krumme nakken og gi litt mer gass. Det har de mer erfaring i, enn å se bak seg og se at utfordrerne puster de i nakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå