oOF Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 https://vglive.no/kamp/liverpool-crystal-palace/356975/statistikk. Tre skudd på mål, tre mål... Huddersfield kommer til å tape stort, så der skal det satses på City-seier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Herregud så mye +saker det har blitt på Liverpool.no. Er det slik på andre supporternettsider også? Annenhver artikkel er bak betalingside. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Jau. United.no har blitt sånn Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) Pro tip: bli medlem og støtt klubben din. Det koster bare 199,- i året for digitalmedlemskap på United.no. Da får man lese alle artiklene og medlemsbladet, også blir man medlem av supporterklubben. Sikkert noe tilsvarende på Liverpool.no ettersom de har kopiert United.no sin modell de siste to årene United sin supporterklubb har i hvert fall en stor redaksjon og mye godt innhold som er verdt å betale for synes jeg. En del eksklusive saker og intervjuer med spillere/trenere/manageren, de har enormt god tilgang. Igjen, sikkert noe tilsvarende på Liverpool.no. Endret 26. januar 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Mest blogg og meninger, veldig lite eksklusive. Betaler ikke for å lese artikkeler som "Så mange ganger blir lev prioritert på TV2 ", disse på Liverpool har vunnet titler før". Meste er copy/paste fra andre steder. Er allerede medlem i Liverpool-gruppe så får kopite. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Ah, skjønner skjønner. Får håpe innholdet blir bedre da, supporterklubben deres har jo flest medlemmer. Det beste med United.no slik jeg ser det er tette bånd til klubben, sånn at det er innhold man ikke får andre steder. Kommer snart et eksklusivt intervju med Solskjær for eksempel, sånne ting er mer verdt å betale for. Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) Støtter en Liverpool dersom en er medlem i den norske supporterklubben? Eller støtter vi de som sitter og leder supporterklubben? Slik at de får reise over og se kamper, intervjue folk, og å fly og bo gratis på turene? Jeg er betalende medlem på de offisielle sidene til Liverpool FC, og da regner jeg hvertfall med at jeg faktisk er med og støtter klubben. Da får jeg også tilgang til mye bra. Endret 26. januar 2019 av sector Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Kan ikke svare for Liverpools tilfelle, men er man medlem i United sin supporterklubb støtter man arbeidet deres på alle måter. Det vil si journalistikk, videoseriene, eksklusive intervjuer og daglige nyhetsoppdateringer. De har alltid minst en journalist i Manchester. Man får også et magasin i måneden, billigere supportereffekter/drakter og turer. Avslag på noen restauranter i Manchester. Billigere pils på noen puber osv. Noe går også til veldedige formål og til handikap-supporterforeningen til United. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Gratulerer så mye med gullet! Utrolig fortjent Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Dette er faen meg for godt til å være sant. Nå taper vi i morgen garantert. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Det rotes vekk uansett, det vet alle som har holdt med Liverpool en del år. Men morsomt med en liten luke. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Hvordan City taper mot lagene de har tapt mot hittil i serien er meg en gåte. Men tas definitivt imot med takk. Viktig med 3 poeng hjemme mot Leicester imorgen ! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Det rotes vekk uansett, det vet alle som har holdt med Liverpool en del år. Men morsomt med en liten luke. Vi som ikke har holdt med Liverpool vet det også godt. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Det rotes vekk uansett, det vet alle som har holdt med Liverpool en del år. Men morsomt med en liten luke. Kunne vært verre. Dere kunne vært Spurs. 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 I morgen er det Pool som driter seg skikkelig ut som vanlig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Man skal i hvert fall ikke si at Liverpool ikke har fått sjansene denne sesongen. Mye går veien av de andre resultatene! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Man kan vel si det slik at Liverpool har gjort jobben selv så langt i sesongen. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Liverpool vinner dessverre serien, vi må holde ut med kvalmende supportere som må skrike om det i overalt til våren... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå