Whiteshit Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Nesten komisk å lese media no. Serien avgjort osv. Etter halvspelt sesong. Og 6poengerskamp coming up. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Gruer meg til torsdagen allerede. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Nesten komisk å lese media no. Serien avgjort osv. Etter halvspelt sesong. Og 6poengerskamp coming up. Like komisk som at Solskjær fremstilles som et trenergeni av dimensjoner. Ja faktisk allerede større enn Guardiola, vår egen Klopp, osv. Tror de vinner både Premier League og Champions League i år faktisk. Det flaueste er likevel at du nå ser hvor mye spillerne mislikte Mourinho og hvor mye de faktisk motarbeidet han. For de har ikke på magisk vis blitt bedre. Dette har de hatt i seg hele tiden. Endret 30. desember 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Gruer meg til torsdagen allerede. Gruer meg til resten av sesongen jeg.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Tror den kampen ikke blir bra med Liverpool-øyne. Jeg tar svært gjerne en uavgjort i den kampen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg tar også gjerne en uavgjort før kampen er spilt, men øyner fortsatt et lite håp om seier med Fernandinho ute og en ekstra hviledag. Blir neglebiting fram til kamp nå (og sannsynligvis resten av sesongen). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Alle andre tar nok og en uavgjort. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Det var vel også dette han var(er) best på (i presisjon og lengde) i verden før vi kjøpte han, statistisk sett. Bedre enn Ederson? Han er sjukt god på dette. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Eg linka noko statistikk på dette på tråden tdligare. Akkurat på longballs og treffprosent var han 5%(?) Over alle, inkl Ederson. Ederson var nr2 meiner eg å huske. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 (endret) Like komisk som at Solskjær fremstilles som et trenergeni av dimensjoner. Ja faktisk allerede større enn Guardiola, vår egen Klopp, osv. Tror de vinner både Premier League og Champions League i år faktisk. Vis meg en eneste person som har sagt det der, plis. Endret 31. desember 2018 av kandinsky 4 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Tanke å dele:Hvor lang kontrakt har Klopp med liverpool? Er det slik at han har 2-3år igjen?Han har også sagt at han ikke kommer til å være i Liverpool livet ut.Har en litt bange følelse at når han har vunnet ligaen og CL så forsvinner han og begynner på et nytt prosjekt i et annet land.Hva tenker dere om dette?Jeg trur han reiser når han har vunnet disse to pokalene, hvem vil erstatte han? Gerrard? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Trenger ikke tenke på det da. Leeeenge til! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Kontrakt til 2022. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Mener å huske at han sa i et intervju når han ble ansatt at han kom til og gå om ikke Liverpool vant ligaen innen 4 år også, så han setter hvertfall press på seg selv. 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Håper alle har hatt en strålende jul resultatmessig har den vært utmerket i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Håper alle har hatt en strålende jul resultatmessig har den vært utmerket i alle fall. https://youtu.be/wtxm83VFjMI Vakke så verst nei. ^^ Endret 2. januar 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg har gjort mitt, jeg satset 100 på at City vinner kampen i kveld... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Gruer meg til torsdagen allerede. Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Er du idiot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå