oOF Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Klar tabbe i mine øyne, forskjellen fra forrige sesongs keeper er at Becker gjør veldig mange flere ting riktig og er en matchvinner for Liverpool. Det der kommer til å skje igjen. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ser på det som et rent uhell. Kom borti ballen med kneet. Andre keepere kan selvfølgelig ha færre uhell. Men jeg synes ikke at det var tabbe. Nei, det var ikke en tabbe. Uheldig er et bra ord. Men ballen ble tapt på egen banehalvdel, noe som førte til muligheten, det var såvidt jeg husker en tabbe. Mignolet hadde nok hoppet rundt i feltet mange ganger i den nevnte situasjonen uten å være i nærheten av ballen. Han hadde iallefall ikke holdt den, det er nok sikkert og visst. Latterligste er jo at de plutselig filmet Alisson og deretter Mignolet 1 minutt etter målet. Som om Mignolet duger til noe. I min bok gikk det mer inn som: "se, Alisson har gjort en svak inngripen denne sesongen, hvor mange gjorde du når du faktisk fikk kamper Mignolet?" Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Jeg synes det er tabbe når spilleren burde gjort et annet valg. Kan ikke si at han på forhånd burde vite at det var et dårligt valg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Klar tabbe i mine øyne, forskjellen fra forrige sesongs keeper er at Becker gjør veldig mange flere ting riktig og er en matchvinner for Liverpool. Det der kommer til å skje igjen. Utenom den store tabben for flere måneder siden er den eneste tabben jeg kan huske når Alisson forsøkte en lav pasning gjennom midtforsvaret til en på midtbanen. Den ble fanget opp av en motspiller fordi pasningen var svak, kan ikke huske om det ble mål, men en stor sjangse ble det iallefall. Jeg synes det er tabbe når spilleren burde gjort et annet valg. Kan ikke si at han på forhånd burde vite at det var et dårligt valg. Joda, det kan nok diskuteres om Alisson burde ha forsøkt å holde den, eller bare skyve den videre eller bokse. At han valgte å forsøke å holde den og at det ikke gikk så bra, det er ikke en tabbe. Det var heller smart av spilleren som stod på riktig plass på riktig tidspunkt, en skikkelig måltyv. Hadde ikke han stått så bra plassert hadde situasjonen ikke engang ha vært interessant å se i reprise (i forhold til keeperspillet). Alisson selv er sikkert enig med dere, og vil nok jobbe hardt for å bli enda bedre. Endret 16. desember 2018 av zeebra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Da får vi vel utvide ordforrådet med «keeperuhell» i tillegg til keepertabbe sånn at alle blir fornøyde. Tror de fleste fortsatt vil kalle det en keepertabbe å glippe ballen ut av hendene og ut i returrommet, men da har vi et alternativ også for dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Tophies for everyone! Men over til en noe annet. Trekning imorgen, alt annet en spansk motsand er jeg fornøyd med. Vært gøy å møte Dortmund igjen, tviler vi lucker out å trekker Porto 2 år på rad. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Vil gjerne ha Real Madrid Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Då blei det Bayern. Kunne vore verre, kunne vore bedre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Har de fortsatt vinterpause i Tyskland? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ja, der ser vi hvor stor forskjell det kan være på 1. og 2. plass. Liverpool må ut i storkamp mens PSG kan leke seg mot det svakeste laget i årets sluttspill. :\ Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Har god tro at vi over 2 kamper kan slå Bayern og gå videre. Veldig glad for ikke å trekke Barca, Real eller PSG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Greit fornøyd. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Kunne vi trekt PSG? samme gruppe osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Nei. Kan trekke de neste runde da. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Grei trekning synes jeg. Av topplagene er det Bayern jeg var mest keene på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Veldig tøff kamp ikveld, wolves har tatt poeng fra gode offensive lag. Gruer meg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) I kveld taper dere. /håper jeg, Wolves har vært skikkelig gode mot topplagene. Endret 21. desember 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Ligger litt i kortene at det kommer et PL tap snart IMO. Ikke utypisk om det kommer mot et lag som wolves. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 LFC v Wolves: Alisson Milner Lovren Van Dijk Robertson Henderson Fabinho Keita Mane Salah Firmino. Benk: Mignolet Clyne Wijnaldum Sturridge Lallana Shaqiri Origi Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Sesongens første (PL)skrell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå