Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 (endret) Ingen hjelp å få idag. Pressure on. https://m.imgur.com/hS0Zd9W Endret 15. desember 2018 av Sexylubb1 4 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Mourinho har rett. Klopp og LIverpool har vunne nada og niks. Det har vore ein fin haust med mange fine kampar, men det viktige når sesongen er slutt er titlar og pokalar. United kan fort vinne FA cupen eller CL, medan Liverpool kan stå igjen med ingenting. Kjem sesongens vendepunkt idag? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1832892 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ings on fire mot Arsenal! ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Holder mine ord, så jeg kom bare inn her for å ta tilbake alt jeg har sagt om Shaqiri. Han er Liverpoolgud, han er den beste, osv osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 TOP OF THE LEAGUE! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Holder mine ord, så jeg kom bare inn her for å ta tilbake alt jeg har sagt om Shaqiri. Han er Liverpoolgud, han er den beste, osv osv. Litt å ta i kanskje? Men at folk har undervurdert han er helt klart. Han var et røverkjøp. Klopp forstod det den gang. Vi forstår det nå. Han gjør akkurat det han er kjøpt for. Tilby bredde i stallen, tilby offensiv kreativitet og kunne komme inn fra benken å påvirke en kamp. For øvrig mektig imponert over Fabinho også. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Litt å ta i kanskje? Men at folk har undervurdert han er helt klart. Han var et røverkjøp. Klopp forstod det den gang. Vi forstår det nå. Han gjør akkurat det han er kjøpt for. Tilby bredde i stallen, tilby offensiv kreativitet og kunne komme inn fra benken å påvirke en kamp. For øvrig mektig imponert over Fabinho også. Mektig imponert over Fabinho jeg og. Stod virkelig fram i denne kampen, jobbet hardt og pasningen hans på det første målet var helt krem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Litt å ta i kanskje? Men at folk har undervurdert han er helt klart. Han var et røverkjøp. Klopp forstod det den gang. Vi forstår det nå. Han gjør akkurat det han er kjøpt for. Tilby bredde i stallen, tilby offensiv kreativitet og kunne komme inn fra benken å påvirke en kamp. For øvrig mektig imponert over Fabinho også. Jeg forsto det med det første og. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Fabinho var god i dag. Clyne var også helt ok tatt i betraktning at han ikke har spilt omtrent noe denne sesongen. Alisson får pisk på pung for at han tabbet seg ut på målet. Helt unødvendig å miste det innlegget. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hadde vi egentlig noen forsvarstabber i dag? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Hadde vi egentlig noen forsvarstabber i dag? Nei, faktisk ikke, selv om Lovren var på banen gikk det greit. Synes ikke Alisson bør skyldes for det målet. Få keepere som holder den, han forsøkte og det gikk ikke helt bra i den situasjonen. Get over it. Forøvrig fint å se at Mane fikk seg et bra mål og at Clyne spilte en rimelig bra kamp til tross for alt fraværet de siste to sesongene. Endret 16. desember 2018 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Synes ikke Alisson bør skyldes for det målet. Få keepere som holder den Hmm... 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Sjekk gjerne ut skrytevideo av fab fra tida før pool. Han har potensiale til å få alonsoblikket. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hmm... Ser på det som et rent uhell. Kom borti ballen med kneet. Andre keepere kan selvfølgelig ha færre uhell. Men jeg synes ikke at det var tabbe. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Grensa mellom uhell og tabbe er rimelig tynn for en keeper. Men klart det var et uhell, jeg er først og fremst uenig med zeebras påstand om at «få keepere holder den», for de fleste keepere gjør nettopp det i 99 av 100 tilfeller, Allison inkludert. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Din definisjon. Han pleier ikke "å knee" ballen ut av egene hender, så vidt jeg vet. Og da hadde han vel holdt den. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Men det er vel nettopp det som er en tabbe, når man er uheldig/klønete og gjør noe dumt man ikke pleier å gjøre? Men samma det, ikke noe poeng å tenke for mye på det etter en seier mot United. Er ikke akkurat bekymret for Allison. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Slapp inn bare et, mens de Gea Slappinn 3. Fair deal for oss det. Unitedvar jo ikke i nærheten av noe som helst Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ikke bli som Spurs fans og Lloris nå. Ekstreme keepere gjør av og til ekstreme tabber. Fordi de tør, og vanligvis klarer, å gjøre det ekstreme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå