Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Usaklig å kjøre Camacho foran matip og Lovren. Cupen kanskje. Tre vanskelige kamper på som kommer tett i tett nå. Bourmouth, napoli og united. Gambler ikke med akademispillere da.

Tenkte vel hovedsakelig på cupkampen for å gi Alexander-Arnold litt hvile i det minste.

Lovren eller Matip er jeg i utgangspunktet ikke interessert i å se på høyreback i hvert fall. Da får Klopp heller bruker Milner om en skal hvile Alexander-Arnold.

Men selvsagt, kan alltids spille med en skjev bakre firer. Altså 3 sittende og kun Robertson som flyr frem og tilbake på venstrekanten.

Og det er vel strengt talt litt mer enn bare 3 kamper de neste 6 ukene. Mange flere. 10-11 er vel et mer riktig antall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det vel store muligheter for noen kamper for godeste Rafael Camacho? Han gjorde da en god figur på høyreback under preseason hvis jeg ikke husker feil?

Ser faktisk frem til at Chamberlain kommer tilbake. Han kan tilføre midtbanen kreativitet og målpoeng.

Det er også synd at Brewster er skadet, for han ville nok fått spilt i går.

Vel, for å være helt ærlig er jeg ganske forvirret når det gjelder Nathaniel Clyne..

Enig angående Ox, hadde vært bra å ha han tilbake på laget.. Men på "transfermarkt.com" står det at "sannsynlig retur" er i Mai.

SÅ lurer jeg på om Klopp tilbakekaller Wilson eller Woodburn i Januar for å gi avlastning til spillerne på topp.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mane og Lovren blir ikke klar til i morgen. Lovren-VVD it will be. Shaquiri starter sikkert, Sturridge var visstnok god mot Burnley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...