Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Se på det positive hvis Mourinho kommer: Hvis han ikke vinner serien innen to år så ryker han rett ut igjen. Om han er det som må til for å vinne ligagull så greit nok, da skal jeg ønske han velkommen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jo, jeg skjønner det men jeg liker det Rafa gjør med klubben og en ny manager vil føre til mange endringer. Pluss at hvis det blir som du sier, at vi mister nok en manager om to år om han ikke lykkes så vil det føre til misnøye blant spillere osv. Det ville ikke vært bra om vi mistet den stabiliteten mellom spillere og manager nå... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om vi mister Benitez er ikke det det verste som kan skje, men så lenge vi fortsetter å spille som mot Newcastle og å vinne fotballkamper, er det nok ingen som tør å fjerne ham enda. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bascombe skriver i dagens News of the World at de amerikanske eierne allerede forberedte seg på å sparke Benitez, en avgjørelse som skal ha satt seg etter denne ukens krangling. Det er ikke et spørsmål om hvis, men om når, sies det. Bascombe, som tidligere var Echos nøkkelmann på Anfield, skal ha greie på det han skriver om, men om han har rett denne gangen gjenstår å se. Bascombe lanserer sågar tidligere Chelsea-manager Jose Mourinho som en mulig etterfølger, og hevder at portugiseren står øverst på listen som eierne allerede har utformet. Hele saken Urk.. Mourinho? Tror ikke det blir mindre krangel mellom eier og manager om man erstatter Benitez med Mourinho, for å si det sånn.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 All den dritten Josè har slengt i retning Liverpool gjør at jeg ikke er så keen på at han får jobben. Da vil jeg heller at Benitez skal fortsette. At manageren krangler med styret er dessverre ikke en situasjon som gjør klubben bedre, så jeg håper at alle kommer til den riktige konklusjonen til slutt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om vi mister Benitez er ikke det det verste som kan skje, men så lenge vi fortsetter å spille som mot Newcastle og å vinne fotballkamper, er det nok ingen som tør å fjerne ham enda. Det virker som om eierne driter i resultatene og bryr seg mer om hva Rafa synes om dem. Forfengelige retards. Lenke til kommentar
Aidem Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vi vannt 3-0 mot Newcastle :=) Hærlig kamp, fine mål! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selv jubler jeg om Jose kommer, han er en fanstatisk manager. Men for all del, har ikke noe imot att Rafa blir i 2-3 år til. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sånn rent økonomisk er det jo mer å hente på å la Rafa bli, hvis de skal sparke han kommer han jo garantert til å få en stor sluttpakke, samt ny manager skal jo også lønnes. Men, vi får satse på at de klarer å løse det som voksne mennesker. Har ikke sansen for drittslenging i media. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kanskje eierne kan høre på de som har vært med i gamet litt lengre enn dem selv, og som har litt mer peiling. Hvis de skulle finne på å sparke Rafa, kan jeg GARANTERE at de får det glatte lag av fansen! Trodde de det bare var å gi et fint beløp til transfer så var jobben gjort? De må da for fanken følge opp! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Liker ikke dette altså. Spesielt ikke om Mourinho skulle være den nye treneren. God trener, men ufyselig person som har sagt jævlig mye dritt om Liverpool og alle andre lag opp gjennom. Kommer til å slite med å ønske han velkommen hvertfall. Krysser alt jeg har som kan krysses for at Rafa får fortsette hvertfall ut sesongen. Det skal dog sies at Chris Bascombe kanskje er en av de utenfor klubben som har best kontakter innad og har hatt rett i _mange_ tilfeller når det kommer til Liverpool FC. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sover litt dårlig nå for tiden. Vil ikke at Rafa skal gå, han kan vel få 2-3 år til på seg til å vinne Premier League. Og hvis Mourinho blir den nye treneren da friker jeg ut! God trener er han jo, men etter alt han har sagt om LFC så kan jeg ikke fatte at han skal kunne ta over jobben til Rafa. Men jeg må innrømme at jeg savner José litt i PL da. Håper at Rafa og eierne ordner opp. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kan på ingen måte forstå hvordan Liverpool kan ta imot Jose. Alt det dritte han har sagt blir ikke glemt så fort. Jeg liker ikke fyren, uansett hvor god trener han er. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg vil gi Rafa tid, i det minste ut sesongen på å bevise hva han kan klare. Eller i hvertfall til vi er hektet av gullkampen i PL og ute av CL. Jeg har troen på han intill det motsatte er bevist, nå begynner jeg heller å tvile på eierene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Benitez has gone? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Benitez has gone? Det der håper jeg virkelig ikke stemmer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Benitez has gone? Svarte faen hvis det er sant! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Usikre kjilder da. Men allikevel urovekkende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 "Benitez har gått ut av anfield..." Sikkert vært på møte, og dratt hjem . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bloody americans heh, men somsagt, vil gi Benitez et år til. Jose som Liverpool-trener, kan bli bra,men ikke før 09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå