Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Popcorn canceled. Sosiale medier er virkelig noe herk. Endret 30. oktober 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Om det var ekte - hvor hjernedød går det an å bli? Ikke bare det å skrive meldingen, men man må anta at noen tar screen shot og deler når man er kjendis... Arnold virker som en veldig oppegående fyr, så tar utgangspunkt i at det er fake inntil motsatte er bevist Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1829525 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Top of the league enn så lenge ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Igjen syns jeg at det var midtbanen som er mest skuffende i kampen i går. Fabinho ble veldig treig og ble overspilt ofte.Wijnaldum og Milner sleit litt også i mine øyne. Skuffende å se at det ikke er den forbedringen jeg håpet på fra forrige sesong, selv om Keita og Henderson ikke var med. Jeg trodde Fabinho var litt raskere enn det jeg har sett så langt i Liverpool-trøya. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Fabinho må ha spilt sin verste kamp i karrieren sin i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Klart rusten, tar nok spilletid før han er der han skal være. Byttene kom veldig seint igår. Tapte poeng. Nå er det bare å håpe på et mirakel i dagens to kamper. Liverpool har forøvrig fulham neste runde, Chelsea og city har Everton og United. Spørs om det er hjelp å få der. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Klart rusten, tar nok spilletid før han er der han skal være. Byttene kom veldig seint igår. Tapte poeng. Nå er det bare å håpe på et mirakel i dagens to kamper. Liverpool har forøvrig fulham neste runde, Chelsea og city har Everton og United. Spørs om det er hjelp å få der. Tror nok ikke en skal håpe på mye hjelp fra andre enn Chelsea og Arsenal mot City.Selvsagt, alt kan skje i Manchester derbyet så aldri si aldri. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 https://www.vg.no/sport/fotball/i/vm2q4w/statue-av-salah-blir-latterliggjort?utm_content=row-4&utm_source=vgfront Dette ser ut som en statue laget av bæsj. Bokstavelig talt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ligner mer på Dan Eggen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hahahahahahahah, det gjør´e faen meg! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Fullstendig havari på midtbanen! Lallana må ut. Ikke noe å vente på. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Lallana sitt problem er at han ikke eier tempo. Aldri sett en spiller som er så smidig, men samtidig så treig. Vi trenger virkelig en type som Keita i form, som kan ta med seg ballen fremover på banen. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Lallana sitt problem er at han ikke eier tempo. Aldri sett en spiller som er så smidig, men samtidig så treig. Vi trenger virkelig en type som Keita i form, som kan ta med seg ballen fremover på banen. Enig. Blir jo kun løpende mellom. Helt fantastisk dårlig, og om mulig, like dårlig av Klopp som ikke tar grep. S*tan hvis det ikke byttes i pausen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Tipper Fabinho kommer inn for Lallana. Ingen poeng å vente med det byttet, Lallana er jo langt fra godformen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Sturridge ut og Firmino inn, i tillegg til Trent A ut og Gomez inn. Lallana får fortsette... Makan!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 På tide å gi opp lallana-prosjektet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Då blir det 45 min m skader. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Då blir det 45 min m skader. Er ikke mer å forvente dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå