Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? :p

 

Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da.

 

 

Faen jeg er sjalu på deg nå. Men ja 3-0 er et godt resultat det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? :p

 

Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da.

 

Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion.

Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge.

Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent :) Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur ;)

Lenke til kommentar
Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? :p

 

Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da.

 

Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion.

Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge.

Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent :) Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur ;)

Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. :p Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks.

Lenke til kommentar
Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? :p

 

Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da.

 

Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion.

Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge.

Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent :) Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur ;)

Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. :p Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks.

 

 

Ved siden av hotele vårt(Sleepers Inn) var det en Spar butikk :D

Lenke til kommentar
Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. :p Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks.

 

Alternativt er å ta taxi. Er ikke altfor dyrt og relativt greie avstander i Liverpool.

Indeed, det er nok absolutt det greieste.

 

Ved siden av hotele vårt(Sleepers Inn) var det en Spar butikk :D

Hvor er Sleepers Inn 'a? :p

 

Men får bare gå og utforske litt før Queens of the Stone Age begynner. Faen er sliten også, stressende flyreiser. :p

Lenke til kommentar

WOW!

 

Utdrag fra liverpool.no:

 

Bascombe skriver i dagens News of the World at de amerikanske eierne allerede forberedte seg på å sparke Benitez, en avgjørelse som skal ha satt seg etter denne ukens krangling. Det er ikke et spørsmål om hvis, men om når, sies det. Bascombe, som tidligere var Echos nøkkelmann på Anfield, skal ha greie på det han skriver om, men om han har rett denne gangen gjenstår å se.

 

Bascombe lanserer sågar tidligere Chelsea-manager Jose Mourinho som en mulig etterfølger, og hevder at portugiseren står øverst på listen som eierne allerede har utformet.

 

Hele saken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...