Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da. Faen jeg er sjalu på deg nå. Men ja 3-0 er et godt resultat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Too early to judge Benitez boys Glimrende artikkel. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da. Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion. Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge. Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dæven døtte! 3-0 borte mot Newcastle er sterkt, selv om Newcastle ikke er så gode i år står det respekt av dette. For min del, får jeg håpe denne seieren går i hue på Liverpool spellerene slik at de taper neste kamp Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da. Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion. Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge. Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks. Alternativt er å ta taxi. Er ikke altfor dyrt og relativt greie avstander i Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er jeg trygt fremme etter å ha flydd til Manchester via Frankfurt og så en times tog fra Manchester Airport til Liverpool. Byen er mye mer "avansert" enn jeg trodde, hvordan skal jeg finne frem til alt jeg vil se? Hørte resultatet av drosjesjåføren, og det var herlig. Han sa også at vi burde vunnet 10-0 og at Torres skulle minst hatt hat-trick. Selv om det i så fall er dårlig effektivitet, så må vi si oss fornøyd med at vi styrer kampen og produserer sjanser og selvfølgelig vinner 3-0 da. Husker min første Liverpool besøk jeg, brukte rundt 4 timer å finne fram til riktig bussrute til stadion. Liverpool er en ganske stor by, rotet meg bort i Liverpool Academy(college) lenge. Men etter uka hadde gått så var jeg lommekjent Det holder ikke med en helg,skal man se alt blir d uke tur Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks. Ved siden av hotele vårt(Sleepers Inn) var det en Spar butikk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg merker det, det er mye å se her. Og vi har ikke peiling på hvor vi skal gå eller hvordan vi kommer oss tilbake. Er det noen dagligvarebutikker her? Kunne trengt litt brus og småsnacks. Alternativt er å ta taxi. Er ikke altfor dyrt og relativt greie avstander i Liverpool. Indeed, det er nok absolutt det greieste. Ved siden av hotele vårt(Sleepers Inn) var det en Spar butikk Hvor er Sleepers Inn 'a? Men får bare gå og utforske litt før Queens of the Stone Age begynner. Faen er sliten også, stressende flyreiser. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hewitt: Eventuelt kan du kjøpe et kart over Liverpool og la taxi-sjåførene merke av de plassene du vil dra til. De fleste gjør det med glede og mange kan hver gate og bygning både ut og inn. De kommer også med masse gode råd bare du spør Endret 24. november 2007 av AndersC Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Flott kamp! 3-0 er et godt resultat borte. Morsomt at Kuyt scorer, og at Midtbanen fungerte så godt som den gjorde. Nå skal det jo sies at skjærene er litt av et tegneserielag også da.. Og det gjorde ikke dagen dårligere at Bolton slo united heller. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Og det gjorde ikke dagen dårligere at Bolton slo united heller. Nei, det var absolutt deilig. Det som irriterer meg er Everton, 7-1 mot Sunderland er ikke middelmådig. Men de er ikke noen stor trussel, ennå. Arsenal valser videre, og de virker jo ustoppelige. Når får de sitt formsmell? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Og det gjorde ikke dagen dårligere at Bolton slo united heller. Det varmer mye...... Ser på Arsenal som det værste laget nå. De vinner jo hele tiden. Gleder meg alvorlig mye til Porto kampen på onsdag nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 United havner nok over både oss og Arsenal på tabellen. Merk mine ord. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 United havner nok over både oss og Arsenal på tabellen. Merk mine ord. Det gjør de helt sikkert. De virker sterke i år selv om de gikk på en smell i dag. Men det ble stille Scum supportere i denne tråden nå Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Merkelig vri dette her. Tydelig at alt ikke er rosenrødt. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Merkelig vri dette her. Tydelig at alt ikke er rosenrødt. Hehe, kanskje vi får inn noen engelske spillere Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Var virkelig deilig med seier i dag. Supert at Gerrard spilte så bra, og personlig syntes jeg det var perfekt at Babel scorte. Synd at Torres ikke klarte å putte for han hadde jo mer enn nok muligheter. Og det gjør jo selvfølgelig ekstra godt når United taper også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 WOW! Utdrag fra liverpool.no: Bascombe skriver i dagens News of the World at de amerikanske eierne allerede forberedte seg på å sparke Benitez, en avgjørelse som skal ha satt seg etter denne ukens krangling. Det er ikke et spørsmål om hvis, men om når, sies det. Bascombe, som tidligere var Echos nøkkelmann på Anfield, skal ha greie på det han skriver om, men om han har rett denne gangen gjenstår å se. Bascombe lanserer sågar tidligere Chelsea-manager Jose Mourinho som en mulig etterfølger, og hevder at portugiseren står øverst på listen som eierne allerede har utformet. Hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Idiotiske eiere! Hvorfor tror de automatisk at deres plan er bedre enn Rafa sin? De har jo ikke peiling på fotball! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oi! Dette var skummelt, Mourinho inn og Benitez ut. Dette er jo ikke særlig positivt, og i tillegg når en som Bascombe skriver dette så er dette nok ikke langt fra sannheten. Jeg bare håper at dette ordner seg, og vi beholder Rafa. Men jeg tror vi nærmer oss en ny manageræra i LFC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå